Gjest irismor Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hun har en sjokoladekalender og en legokalender. Det får holde =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Min på 1 år har bare sjokoladekalender =)
mamma til søte små Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Min har bare sjokoladekalender, mormora som kjøpte:) Eg hadde ikke tenkt på kalender engang, hehe.. Men neste år blir det nok pakke kalender, da er han ca 2 1/2år
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jr på 1 1/2 år har ikke noen kalender han. Neste år skal han få pakkekalender. Og i kalenderen skal det være "kjedelige" men fornuftige gaver som klær og andre ting han trenger.
mamma-til-2-jenter Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg liker ikke disse pakkekalenderene... Synes jula blir et større og større pengesluk for hvert år som går. Her har de en sjokoladekalender hver seg (sånn som koster 10kr) + barnas superjul bokkalender (en på deling).
Pixie Power Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Vi har ikke noe. Han er ikke opptatt av det, og har ikke noe forhold til det. Tenker det blir neste år, da er han 3.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har vært skikkelig ufornuftig og pakket inn leker til ham i pakkekalenderen... Delt opp en stor boks med 50 treklosser og noen gaver med Thomas-toget effekter... hihi Julaften får han marsipangris! Han har Smarties-kalender også! :-) 2 1/2 år...
Gjest irismor Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Har liksom fått litt fobi mot pakkekalender. Søstern tok jo helt av når hun lagde til sitt barn. Pakkekalenderen kostet 4 ganger den summen hun fikk i julepresang. Jeg syntes hele greia tok litt av for å si det mildt.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Ingen kalender i år, men rekner med å lage ein pakkekalender neste år. Kjem til å pakke inn bruksting + noko godt på lørdagene, og ein litt større gave på julaften tenker eg.
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Hei Datteren min er 1 år, og jeg har ikke kjøpt noe i år, men neste år skal jeg lage en;)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 Sønnen min på 19 mnd. har ikke noe kalender. Får se til neste år.
Muffinsmamma Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 min sønn på et og et halvt har ingenting! han har heller ikke reimadress, designerklær eller alt annet man liksom "må" ha her inne.. ofte virker det som om folk hetser hverandre til å tro at man må ha ditt og datt.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Min er 20 mnd og får ingen kalender enn så lenge, vi får vurdere neste år, men tror ikke det blir noe da heller. Utrolig nok når man tenker på hvor shoppegal og materialistisk jeg egentlig er... Men ærlig talt, de er for små til å forstå dette og hvorfor i alle dager skal de få en skjokoladebit hver morgen? Blir vel nok godis i julen som det er mener nå jeg da.
nickoline og supermann Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 ingen pakkekalender........ håper å vente med pakkestyret til han forstår at andre får . neste år skal vi ha aktivitetskalender.
Gjest irismor Skrevet 1. desember 2007 #17 Skrevet 1. desember 2007 Aktivitetskalender hørtes spennende ut. Hva er det for noe =))
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 Sønnen min har pakkekalender. Den har vi brukt 69 kr på å lage til. Kjøpte eit brett med småbiler, også får han ein kvar dag. Trenger ikkje å ta heilt av når ein lager kalender, syns eg :-)
nickoline og supermann Skrevet 1. desember 2007 #19 Skrevet 1. desember 2007 pakker inn små lapper eller bilder av noe vi skal gjøre sammen den dagen. feks pynte treet, gå på kafe og spise is, ake, bake pepperkaker, lage julekort, kjøre tertitten og masse annet.000000000000000000000000000 sorry alle nullene. pus hjelper til:)
Gjest irismor Skrevet 1. desember 2007 #20 Skrevet 1. desember 2007 Hørtes ut som en god ide til kalender neste jul. Tusen takk for tipset =))) Bare koselig at pus bidrar =)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #21 Skrevet 1. desember 2007 Mine to på 2,5 og 5 deler ein aktivitetskalender. Sydde ein kalender for eit par år siden, og nå er den full av små, røde ruller. Pynter så fint opp i stua. Av aktiviteter kan eg nevne baking, lage julepynt, kjøpe juletre, nissefest og masse meir. Storesøster var litt skuffa siden det ikkje var godteri i (har hu jo heller aldri hatt...), men i dag var hu storfornøyd etter vi hadde vært i skogen og plukka kongler vi skal bruke. Gler seg til å sjå ka me skal i måro. :-) P.s. Då skal det pyntes til advent ute og inne...
~sjiraff~ Skrevet 1. desember 2007 #22 Skrevet 1. desember 2007 Snuppa er 3 og har fått pakkekalender for første gang. Der er det noen DVD'er ellers er det fornuftige ting som hun uansett ville ha fått eller aktiviteter vi uansett ville ha gjort. Nattkjole spenner luciadrakt aktiviteter som bake pepperkaker kjøpe julegave til pappa pynte til jul pynte juletre Så synes ikke jeg har vært så ufornuftig eller tatt helt av )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå