lillespiren2:) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 hvem har og hvem har tenkt å kjøpe emmaljunga edge duo vogn? og hvilken farge velger dere?
endelig vår tur i mai :) Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 vi har kjøpt den i elk.. brun og svart, vi er kjempe fornøyde
lillespiren2:) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Ja den virker veldig god å trille, har fått testet ut litt forskjellige vogner i barnehagen der jeg jobber. synes emmaljungavogna er den aller beste. Liker ikke trehjulingene.
Hobde Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Vi har en slik allerede (i svart og grå) som vi brukte til han som nå skal bli storebror. Vi var kjempefornøyd og kommer til å fortsette å bruke samme vogn til den lille.
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 eg vill ha den type vogn ja.. i rød:) høres veldig gjev ut:)
mammamia<3 Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Vi har bestilt den, i Brught Blue...jeg eeeeeelsker blått :-) men har bestilt med annet understell da jeg synes standard er så tungt
ALMA1 Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Har køpt rød å grå.....hadde svart å grå til forrie tuppa mi!
Skuddårsmamma=) Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Synes den vogna er knall god å trille, og utrolig fin! Har bestillt til babyen som fortsatt er i magen. Var litt vanskelig å velge farge, da det er så mange fine, men endte opp med Java (svart og beige..som ser hvit ut på nettsidene). Gleder meg til å få den i hus! :-)
mammalade4 Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Jeg synes den vogna er oppskrytt jeg. Har den vogna i svart og grå og den er kjempe lekker men jeg synes også i dag (lett å være etterpåklok) ikke var værd over 7000 kr. Nei ærlig talt så synes jeg at en barnevogn til 7000 kr bør virkelig ha kunnet trillet seg selv. Hadde jeg kunne valgt om igjen, hadde jeg brukt pengene på en billigere vogn som er like god.
Katla79 Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Helt enig med deg mammalade4. Jeg synes duo edge vogna er tung å kjøre, spesielt nå når jeg bruker sportsvognsdelen. Hadde garantert kjøpt en annen vogn i dag hvis jeg hadde visst det jeg visste i dag. Men nå må jeg bruke denne, da jeg har betalt så mye for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå