Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Blødde brun utflod i første trimester.. har ikke blødd på flere uker, men idag var det brunt blod i trusen igjen Blir så bekymret for at noe er galt. Var bare litt, men likvel. Er det mer alvorlig i andre trimester? Bør jeg ta ultralyd for å sjekke om alt er bra? Er 13 uker idag.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Ring legen din eller jordmoren din du! Det trenger jo ikke å være noe.... Men kan være greit å finne ut av!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Ikke lett å la vær å bekymre seg når slikt skjer nei. I uke 18 fikk jeg blod på papiret når jeg tørket meg foran, dette gjentok seg flere dager. Så stoppet det, men har siden hatt det slik to ganger til. Er i uke 22 nå. Legen min sier at så lenge det ikke blør mer, så er det sikkert bare hormonelt og ikke noe som truer barnet. Han tar ikke noen undersøkelser på meg. Men....BEKYMRET blir jeg hver gang det skjer, så nå håper jeg at det ikke skjer igjen!! Det jeg gjør når det skjer er å bli bekymret og kjenne ekstra godt etter bevegelser i magen, så når jeg kjenner liv der slapper jeg "litt" mer av. Men ikke noe gøy når det her skjedd.
*Super*Mamman* Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har hatt blødninger i ca 3 uker nå. Er i uke 16. En kveld var det så mye at det bare fosset ut. Var sikker på at det var slutt da.. HAr vært til 2 UL pga dette, men de kan ikke finne noe galt, eller om hvor blødningen kommer i fra. Bebien har det iallefall bra der inne. Men går jo uansett rundt å bekymrer meg.. har fått sykemelding nå til blødningene gir seg, slik at jeg kan ta det helt med ro.. Håper det ordner seg for deg:)
Hvitkløver2020 Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Samme her som med Bruden-07: Blødninger i uke 7, blødninger fra uke 16-20. men vet ikke hvorfor; alt er bare bra med babyen:) Er fortsatt sykemeldt og er nå 22+3. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå