Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har jobbet der i 5 mnd, og har vært betatt av han siden jeg begynte. Er i samboerforhold og har 3 barn, så at det skjer noe er uaktuellt. Hva gjør jeg da, klarer jo ikke la være å flørte? Vi sender eposter hele dagen, og han har akkurat brutt ut av et 5 års langt forhold. Vi er bare på flørtestadiet, har ikke snakket om noe "alvorlig" Og som sagt er det temmelig uaktuellt, og jeg har aldri vært utro(er 36 år) Hva gjør jeg da? Er i et til tider dårlig forhold, men hvem er ikke det liksom. Vurderer nesten utroskap siden jeg ikke vil bryte opp.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 au.......hold deg unna, rygg, snu, løp og kutt er mine råd. Gresset er ikke grønnere og alt det der.. Say no more.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Flørting er moro og det er faktisk der hele sjarmen ligger! Da er det overfladisk og uforpliktende og du slipper å skjule ting, lyve osv osv... Og du slipper pinlige øyeblikk på jobben! Hold deg til flørtinga du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå