Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Har en liten en på 4 mnd som sover ca 3-4 timer til sammen om dagen. Er det mye eller lite? Noen dager kan det være mere, hvis vi er mye ute en dag eller hvis han er sliten.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 3-4 timer her ogsaa. Og naa ca 11 timer paa natten. Her er det saann at "soevn avler soevn".
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Da sover våre ganske likt =) Så herlig! Lillegutt sover heldigvis hele natta
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Anna har inntil for 5 dager siden sovet utrolig daarlig, men mat-mas omtrent hver time natten igjennom. Ikke tar hun flaske eller MME, og jeg har nok ikke nok MM til henne. Etter at jeg begynte med litt groet paa kvelden, har hun sovet hele natten igjennom. I natt fra 19 til 7. Deilig naar de sover saa bra!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg gir kunn MME, fikk lite MM og pga myyye slit pga amminga så valgte jeg å slutte å amme. Helt siden han fikk MME har han sovet hele natta, tydelig at han ikke hadde fått nok MM før.
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Heldige dere. Her soves det sjelden mer enn 1-2 timer om dagen, og så har hun starta med nattpupp igjen (skal venne henne av med det snart, ja). Men om morgenen legger jeg henne igjen etter hvert måltid, så hun står sjelden opp før 9-10tida (og legger seg kl 20).
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Legger lillegutt rundt ni på kvelden og står opp mellom sju og ni på morran =) Siden vi begynte med MME har han slutta å våkne midt på natta =)=)=)
Lillegutt og jeg Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har en liten gutt som sover lite på dagen (har alltid sovet lite på dagen...), alt fra 20 minutter x 2 til totalt 2 timer. Men han virker tilfreds, og da får det heller være. Helsesøster mener han får det han trenger i og med han er opplagt og blid. På natta sover han fra ca. 19 til 07, med en matpause... (mm) Litt vanskelig å få lagt om kvelden..., sutrer en del og svirrer med armer og ben... - men så plutselig kapitulerer han:) Vi har gitt grøt på kvelden de siste 3-4 ukene, men har ikke spilt noen rolle for hvor lenge han sover på natta. Virker som han fortsatt trenger mat på natta...?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå