Gå til innhold

press ned i underlivet....normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ubehag, spesielt når jeg beveger meg, går rundt, presser ned i underlivet. Er dette normalt, eller noe jeg skal være litt obs på ? Er andregangs gravid, hadde ikke noe slikt sist gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket det også godt i andre svangerskapet..... Følte behov for liksom å knipe sammen for å "heise opp" bunnen igjen! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Ja, itillegg tikl at det på en måte strekker litt høyere opp??? hvis du skjønner hva jeg mener?? Jeg er 22+5.

Hvor langt var du da du merket det?

Skrevet

Det husker jeg ikke helt, men mener det var rundt uke 20 en gang.... Kanskje tidligere også..... Nå venter jeg nr 3, og det er likedan nå også! :-) Det tar antagelig litt tid før bunnen trekker seg skikkelig tilbake igjen? Er 2 år mellom mine to første, 3 år mellom minstemann og denne babyen. Snakker om hav av forskjell på fødsel nr 1 og nr 2! Med nr 1 lå jeg 30 timer med maserier før det satte skikkelig i gang, og derfra gikk det 14 timer! Med nr 2 gikk det ca 4 timer! Hvis jeg skal beskrive fødsel nr 2, så var det som å presse ut et glatt såpestykke! He-he! Hadde 2 minutter pressing! :-) Det gikk nesten litt vel fort! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...