venternr2:) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Gutten min på 8 uker må trilles hver gang han skal sove. Er slitsomt da jeg må ut og trille 3-4 ganger i løpet av dagen,da blir det alt fra 1-2 timer.. våkner nesten med en gang jeg stopper vogna..andre som har opplevd det samme?? finnes det håp om at dette vil endre seg om en stund? et spørsmål til: hvordan regner man ut hvor mange timer babyen sover? Vi tar natta ca kl 22, og da sover vi til ca 08.00, med mat cahver andre time.. gutten min våkner ikke helt når han skal ha mat, han spiser i søvne liksom..vil det da si at han har 10 timer søvn da?? håper på svar...
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Det var akkurat det samme her hos oss. Jeg var ute og gikk flere turer daglig. Plutselig en dag (da hun var ca 3mnd gammel) satte jeg henne ute paa verandaen en formiddag, og hun sovnet helt av seg selv (ved hjelp av smokk). Ingen trilling, vugging e.l. Saa her "vokste" hun seg til det. Og naa funker det hver gang. Saa mitt raad er aa bare proeve etterhvert, Det kan jo vaere at du er like heldig... Det finnes i hvert fall haap! Lykke til!
nimmi Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Slik var det for oss også i mange mnd!! Men det går seg til og barnet finner søvnen selv!! Utrolig slitsomt når det står på, men tenk at det er det normale med dagen og planlegg ut fra det! også får jo du masse mosjon og frisk luft, og det er jo en bonus!!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 var slik hos oss til å begynne med, han sover fremdeles i vognen (10mnd) men kan rugge han i søvn og vognen kan stå i ro etterpå og han sover like godt. Så det gikk seg til etter noen mnd..... Du får bare tenke at det er sunt og godt med frisk luft;)
Yrha Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Dette gikk seg til hos oss også. Varierer litt nå hvor lenge han sover når vogna står i ro, men det går bedre og bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå