Gå til innhold

Er ikke dette litt spesielt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjortisen er hos sin pappa i helgen og det er jeg glad for.........at de prøver å ha jevnlig kontakt igjen:-)

Det jeg stusser over er at der får hun ikke lov å ha venner på besøk, men det ender opp med at de kommer hit i stedet, for her får de som regel alltid lov å ha med seg venner inn. Det er jo ikke noe særlig at de skal fly gatelangs i den alderen, og derfor prioriterer vi at de kan være inne istedetfor at vi har huset for oss selv........

Jeg synes det er spesielt at ikke de får lov å være inne der.....det er plass nok og hun har jo sitt eget rom om så er.....men nei.....

Jeg kunne sagt nei, men synes ikke det er noe alternativ når resultatet da blir at de flyr ute, for sammen med venner vil hun være uansett.

Tror ikke de forstår hva de går glipp av, de kunne jo laget litt pizza el lign og blitt kjent med ungdommen, men velger istedet bort både det og henne......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NB. Jeg var tydelig på at hun skulle snakke med pappan først og sjekke at det var ok..........:-)

Skrevet

Dumme pappaen, har ikke skjønt det!

Må jo være bedre å bli kjent med jenta og hennes venner. Å la ungdommene fly gatelangs er jo ikke noe alternativ.

Jeg støtter deg på det, men jeg lurer på om noen bør hviske det i øret hans? Kanskje han rett og slett trodde at hun, og bare hun, skulle være hos ham i helgen?

Skrevet

Han vet jo at det er venner og atter venner som gjelder i den alderen.....men det morsomste er kommentaren hans da hun fortalte at hun skulle være her sammen med vennene: Ja, det er jo bra, for det hadde nok blitt i overkant med så mange her! De var da 6 totalt.........og vi bor i en leilighet og han i hus..............jaja...............Men så er det jo noe med at der det er hjerterom er det husrom da.............;-)

Skrevet

Jo jeg synes det er rart! Enhver forelder vil da vel heller samle alle hjemme i trygghet!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...