Gå til innhold

Kjøper dere julegaver til babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke jeg tenkt til. Han er bare 4 mnd på julaften og har ikke begrep om hva en gave er. Dessuten får han nok av slekt og venner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i grunn enig med deg, besteforeldrene + resten av slekta+venner kjøper jo i hauger og lass! men vi tenkte å kjøp en paraplytrille fordi vi skal ut å reise på nyåret som blir julegave til henne da. er noe vi trenger uansett:)

Skrevet

Vi kjøper noe vi trenger og allikavelll hadde kjøpt. Er jo kos å ha noe under treet fra mamms og papps og. Dessuten har vi en storebror som er opptatt av at det skal være rettferdig. Han har dessuten satt seg selv til å pakke opp pakkene for lillebror...

Skrevet

ja klart snuppa skal få presang! selv om hun bare er 3,5 mnd til jul =)

hun skal også få en liten leke hver søndag i advent... syns det er litt kos jeg da!!!

Skrevet

Ja det gjør vi =) Jenta vår blir 5 mnd på julaften (hvis jeg teller antall uker, hehe)

Vi har kjøpt litt praktiske ting, pute til høystol, gymmatte (som allerede er tatt i bruk da men..) osv.. Også blir det sikkert noen klesplagg og en liten leke =)

Skrevet

Klart jenta mi skal få julegave av mammaen og pappaen sin!

Bunadsølje og babycall, leker får hun av de andre. Bunadsøljen er fin når hun blir eldre, tenk at den fikk jeg første julen min av mamma og pappa=)

Skrevet

Sønnen min har alt som er av klær og utstyr. Besteforeldrene kjøper alt mulig hele tiden. Har problemer med å komme på ting han skal ønske seg fra andre. Det er derfor vi dropper å gi han gave siden han er så liten

Skrevet

Selvfølgelig får hun gave til jul. Vi har kjøpt voksipose som allerede er tatt i bruk, men vi har også kjøpt en liten ting som ligger under treet. Har kjøpt fisher price (tror jeg) putteboks med musikk fra oss.

Har ei jente på 4 år i tillegg som er veldig nøye på at lillesøster også skal ha pakker. Og jeg skal love deg at hun hadde fått det med seg hvis det ikke lå noen pakke fra oss til lillesøster under treet:)

Skrevet

Vi skal kjøpe tripptrapp stol til han:) Og så kjøper vi et høytidsalbum til han:)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, at det er jo ikke noe poeng når de er så små og ikke skjønner noen ting likevel.Men dette er vårt første barn og vi syns det er stas vi da (kommer jo til å kjøpe til andremann også da,så er jo ikke bare for at han er førstemann....)

Vi har kjøpt et fisher hus og klær (han er 8 mnd til jul)

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe gave til sønnen vår på 9 mnd. Men ikke så dyr i år, men kos med en liten hilsen fra mamma og pappa syntes jeg da :-)

Skrevet

Minimais på 11mnd får en symbolsk ting - fordi Lilletrollet på 3 1/2 ville følt det blodig urettferdig om lillesøster ikke får gave når hun får. Men ærlig talt - en baby har jo like stort utbytte av å leke med gavebåndet som pakker i øst og vest.

Skrevet

Selvsagt skal han få julegave!! Han blir 5 mnd 2 juledag. Har kjøpt en del ting til han ja =)

Skrevet

Vi gir snuppa vår ett PLAN fadderbarn:)

Skrevet

Er trist å ikke kjøpe julegave til sitt eget barn da.. vi var og kjøpte den i dag vi =) Ble en gåbil som også er en hjullaster eller hva det nå kalles. Artig!!

Skrevet

kjøpte en liten leke med lyd i, også får hun dåpssmykket som jeg fikk i til min dåp,

Skrevet

selvfølgelig får hun julegave!! har kjøpt fisher price gåbilen jeg! :)

Skrevet

Vi kjøper ja! Da eldstemann var baby ( 2 mnd) fikk han den store sangboka av oss. Minstemann er 4 mnd nå og han får cd-spiller i julegave, og den skal stå på barnerommet:)

Skrevet

Selvfølgelig skal hun ha også, uansett alder. Alle andre får jo. Behøver jo ikke koste all verden heller.

Skrevet

Helt greit å ikke kjøpe julegave, forstår din tankegang. Vi har ikke kjøpt dåpsgave til noen av barna våre. Men julegaver kjøper vi til dem fra de er bittesmå. For meg er det noe spesielt med jula. Lillegutt må også få gave når storebror på 8 og alle vi andre får ;)

Skrevet

Ja, det syns jeg er en selvfølge. Men helt greit at andre velger å ikke gjøre det. Hadde jeg vært dere hadde jeg kjøpt noe barnet trenger før sin første bursdag, noe må det vel være?

Skrevet

Ja, vi skal kjøpe julegave til Leah, bare en liten ting siden hun bare er 4,5 mnd til jul, men noe må hun jo få hos mamma og pappa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...