Gå til innhold

Kjøper dere julegaver til barna deres (de som er under 6 mnd)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke tenkt å kjøpe julegave til han. Han er 4 mnd på julaften og har da null peiling på hva en gave er. Dessuten kommer han til å få ørten gaver av slekt og venner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vil min pode være 9 mnd da, men Ja! Hehe. Jeg skriver liste over hva han får også. Litt kjipt å ikke ha fått noe av mams og paps da.. *fnis*

Skrevet

Vi kjøpte i fjor, da var han 2 mnd. Han fikk ullundertøy, altså noe jeg ville kjøpt uansett

Skrevet

Selvfølgelig, men blir jo klær eller annet som trengst. Her får til og md babyen i magen gave:)

Skrevet

Ja, det er jo en ide å kjøpe noe h*n uansett trenger, hvis du ikke kommer på noe annet :)

Skrevet

Vi kjøpte masse masse til henne i fjor.

Både klær og nødvendige ting samt en del leker... (noen spesielle leker vel å merke, som vi veldig ønsket hun skulle ha)

Skrevet

Nei, vi gjør ikke det, synes ikke det er nødvendig. Hadde vi hatt bedre råd, så kanskje.............;)

Skrevet

Min var 11 mnd. første julen hans. Og fikk selvsagt pakker av alle. Hadde aldri falt meg inn å ikke gi han julegave, selv om han var bare 1 uke gammel:)

Skrevet

Ja. Han var 8 mnd. på julaften og fikk da en ny bilstol, det trengte han uansett. I år er han 20 mnd. på julaften og får da en juniorseng, det trenger han også.

Neste år får han sikkert noe han ønsker seg, da forstår han litt mer av det som skjer.

Skrevet

vi kjøpte ikke noe sist år. han får så mye hele tiden ellers. men i år skal han få noe. hva vet jeg ikke enda....

Skrevet

I fjor jul var han bare bitteliten og da kjøpte vi vinterpose til vognen som "julegave". Men han gledet seg mest over gavepapiret egentlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...