Gå til innhold

dr yppert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor har du et sånn stort behov for å drite deg ut på dette forumet med å skrive "sarkastiske" ting som bare sug lut synes er morsomt? hor gammel er du egentlig?

nå kommer det sikkert et laaaaaaaangt svar om ditt og datt at jeg ikke skal bry meg eller en eller annen lekse med ord av fjollete betydning fra deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er på utkikk etter et ærlig svar, lurer jeg på hvorfor du spør i det hele tatt?

Skrevet

status du får når du forsvarer yppert da... men hva synes du yppert har på et småbarnsforum å gjøre hvis han eller hun bare tuller om at barna skal selges osv?

Skrevet

Du verden , jeg er smigret. Får jeg virkelig status når jeg forsvarer Yppert? Hvor mange poeng for hver gang? Blir det nok til en julegave hvis jeg står på frem mot jul?

Eller..........................kan det tenkes at jeg klarer å tenke selv og svare på idiotiske spørsmål helt av meg selv uansett hvem du måtte finne på å angripe eller prøve å drite ut?

Jeg har ingenting i mot at noen som helst tuller om at barna burde selges. Kjære deg............ta ikke alt så alvorlig. Du har kanskje fremdeles litt å lære om å ikke ta deg selv og morsrollen så veldig høytidelig. Du blir ikke nødvendigvis en dårligere forelder av den grunn. Se på Luten.............hun har skutt barn som har nærmet seg juletreet i hele dag...............hehe.

Skrevet

Nei, dette vil jeg ikke ha sittende på meg, jeg har lest tohundre sider tildels idiotisk teori innimellom, hvem som helst trenger å skyte en unge eller to innimellom da! ;)

Skrevet

He he.........spørsmålet her gjaldt jo om du har lov til å ferdes her på et småbarnsforum når du har slike destruktive, voldelige tanker og handlinger mot søte, uskyldige små barn.....................hehe.

Skrevet

snakker om å ta ting ALVORLIG sardinfjott...

Skrevet

Vet du, jeg har ikke det største behovet for å krangle. Er nok kansje litt for snill til tider. Men, hvis du klarer å la være og bli så himla provosert av det yppert skriver. Så er det masse god humor her... og god humor setter jeg pris på :o)

Skrevet

Snakk om å ikke eie humor.

Ser du .....hehe`ene som jeg har klar å skrible ned? Det betyr at jeg ler. Stakkars liten deg da som ikke får med deg det mest elementære innen humor.

Hvis du er klar for det, kan jeg ta deg i lære...............hehe!

Skrevet

Og ikke nok med det, hun får andre foreldre med seg - nesten som i en konkurranse - og de skyter barn alle sammen! Mens de koser seg og ler!

Hvor er barnevernet??

Skrevet

Nå er både kjolen din Luten og støvlettene til Susse ute og går! Kler meg godt.

Fire damer på hotellrom er gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...