Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 *********GRAVID*********** *emporium - endeeeeliiiiig =O) Hedda+en til...i aug08 Saltlakris_4pp jeaant Norddame 4 pp TauZa Høstprøver 15pp Mummimamma 1pp ''''''''''''''''IKKE GRAVID'''''''''''''''''' Skrekkblanda fryd (første man ut med tanta jeg da) Over i 2pp My *vil ha en til* - tanta kom hele 5 dager for tidlig Miemamma - tanta kom 2 dager for tidlig, 1 SA og over i 6 pp... Mahari81...fikk besøk av tanta 3 dager før Kei27 Elisabeth'77, 13pp Gratulerer dere som er blitt gravid, og lykke til dere som fortsatt venter! elle-vill, over i 3pp snart-en-liten-spire? 10pp etter SA `Lady`83 hopper over i 3pp Tryne_11pp og 2 SA ********VENTER I SPENNING****** Cediva_ Nemo78 Lady`83 Lokemor Etram:) Honey86, 3pp april d., 1.pp etter 1 SA og 1 MA lennox 7 pp og 1 SA. Brukt pergo denne mnd Mollimams norddame Høstprøver 15pp høstprøver 15pp 1sa snowflake 13pp(litt i det skjulte:)) ikm 30.nov...ingen tr ennå
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 *********GRAVID*********** *emporium - endeeeeliiiiig =O) Hedda+en til...i aug08 Saltlakris_4pp jeaant Norddame 4 pp TauZa Høstprøver 15pp Mummimamma 1pp ''''''''''''''''IKKE GRAVID'''''''''''''''''' Skrekkblanda fryd (første man ut med tanta jeg da) Over i 2pp My *vil ha en til* - tanta kom hele 5 dager for tidlig Miemamma - tanta kom 2 dager for tidlig, 1 SA og over i 6 pp... Mahari81...fikk besøk av tanta 3 dager før Kei27 Elisabeth'77, 13pp Gratulerer dere som er blitt gravid, og lykke til dere som fortsatt venter! elle-vill, over i 3pp snart-en-liten-spire? 10pp etter SA `Lady`83 hopper over i 3pp Tryne_11pp og 2 SA ********VENTER I SPENNING****** Cediva_ Nemo78 Lady`83 Lokemor Etram:) Honey86, 3pp april d., 1.pp etter 1 SA og 1 MA lennox 7 pp og 1 SA. Brukt pergo denne mnd Mollimams norddame Høstprøver 15pp høstprøver 15pp 1sa snowflake 13pp(litt i det skjulte:)) ikm 30.nov...ingen tr ennå rosasmokk
Julia/Julie Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Hei,Er det noen som kan forklare meg hva alle forkortningene står for? 5 år siden jeg var her sist og mye har skjedd siden den gang.
Svensk Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 *********GRAVID*********** *emporium - endeeeeliiiiig =O) Hedda+en til...i aug08 Saltlakris_4pp jeaant Norddame 4 pp TauZa Høstprøver 15pp Mummimamma 1pp ''''''''''''''''IKKE GRAVID'''''''''''''''''' Skrekkblanda fryd (første man ut med tanta jeg da) Over i 2pp My *vil ha en til* - tanta kom hele 5 dager for tidlig Miemamma - tanta kom 2 dager for tidlig, 1 SA og over i 6 pp... Mahari81...fikk besøk av tanta 3 dager før Kei27 Elisabeth'77, 13pp Gratulerer dere som er blitt gravid, og lykke til dere som fortsatt venter! elle-vill, over i 3pp snart-en-liten-spire? 10pp etter SA `Lady`83 hopper over i 3pp Tryne_11pp og 2 SA Svensk ny pergokur puh! ********VENTER I SPENNING****** Cediva_ Nemo78 Lady`83 Lokemor Etram:) Honey86, 3pp april d., 1.pp etter 1 SA og 1 MA lennox 7 pp og 1 SA. Brukt pergo denne mnd Mollimams norddame Høstprøver 15pp høstprøver 15pp 1sa snowflake 13pp(litt i det skjulte:)) ikm 30.nov...ingen tr ennå rosasmokk rosasmokk [svar på dette innlegget] Sv: *******************Ny og revidert RESULTAT UKE 48***************** 20:21 1.12.2007 Hei,Er det noen som kan forklare meg hva alle forkortningene står for? 5 år siden jeg var her sist og mye har skjedd siden den gang. Bellavista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå