mam <3 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 -Vaskekjelleren! Der kryr av diiigre edderkopper der, og jeg er sikker på at det bor vampyrer der. HATER vaskekjelleren -Stygt vær og pissregn, hadde jo tenkt å dra på julegrantenning i morgen, men da tror jeg at jeg blåser bort -Mann som ALDRI er hjemme på ettermiddag/kveld. -Logistikk boka mi Puh...
~sjiraff~ Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Regn!!!¨ Har pøsa ned i hele dag, supersnupp ble kjempe lei seg da snøen var borte..
Turid Laila Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 REGN! i dag er det 1. desember og vi skal ha SNØ!! Himmelhøye boligpriser! Jeg vil ha hus!!! Våte sko. Og jeg glemte smør på butikken!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Hårstriping. meget mislykket resultat Rot. Julevasken er nok ikke ferdig før påske Sjokolademangel.
velsignet med to Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Å ha med samboeren på handling! Fytti katta så mye mas det var på han i dag!!!! "Fort deg litt da, jeg vil hjem"........ Nesten lettere å bare ta med lillegutt alene.....
Pixie Power Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Sure mennesker på julehandel. Ikke dra på et storsenter på en lørdag opp mot jul hvis du ikke takler folk! Man vet da hva man går til.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 SØVNMANGEL! Og treåring som ikkje vil sovne akkurat ikveld når eg er kjempesliten etter å berre ha sovet tre timer natt til idag....(må understreke at eg ikkje hater treåringen min, sjølvsagt.....berre det at han ikkje vil sovne NO) Regn...snøen forsvann
Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Regn Kl er 20 og gubben snorker på sofan alt.....argggggh Angrer på at jeg har lovet guttungen å se idolshowet...Han er helt "mark" her allerede,hehe.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 reeeeeeeeeeeegn!!!!!!!!!!! og slaps, blæh, verste jeg vet!!!!!!!! ellers er det ikke noe jeg hater idag tror jeg......!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 lukten av steikt kjøttdeig!!! gravid ja!!!!
imsdal med julesmak Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Omgangssyka når man egentlig skulle lage julekonfekt og spise hjemmelaget peppes pizza...
Makka Pakka Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Godterier... Dvs jeg er på slankern og vært flink i snart ei uke. Teller kalorier og skriver ned alt jeg spiser (i VG sin vektklubb). Jeg har lyst på litt godter men vet ikke om jeg orker å unne meg det. Vil jeg få dårlig samvittighet da? Vil jeg føle at jeg har spolert alt? Men hvis jeg er så streng med meg selv vil jeg bli sur og sprekke lettere senere da? Klarer ikke bestemme meg....
1stor1liten =) Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 regn og sur vind! snuppa når hun med vilje lukker ørene grettent mannfolk som mener selv han ikke er sur (merker ikke stemning liksom)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 Får slenge på Kjartan Salvesen her da:) Ellers veldig harmonisk og lite hatsk i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå