Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Min termin er på mandag, har gått med mensmurringer og kynnere i snart en uke. Men det begynner ikke ordentelig, hvorfor? Jeg er lei av å ha litt vondt hele tiden, uten at det skjer noe mer. Hva kan jeg gjøre ? Har vasket hus og vinduer, gått lange turer, spiser bringerbær kapsler, tar modningsakupunktur, sterk mat, HVA MER KAN JEG GJØRE???? Min mann får jeg ikke med på sex, så det går ikke.
majsenna™ Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 La meg få føye til akupressurpunktet under foten og litt kanel i ny og ne.. Mange som bare helt plutselig får rier uten at de har kjent noe særlig i forkant.. er nok like utålmodig som deg. Tar maksimal dose med bringebærkapsler og kjenner at kynnerene har blitt noe sterkere de siste dagene. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 I følge overlegen som undersøkte meg på overtidskontroll sist var det bare ett av kjerringrådene han kunne gå god for, og det var sex, så det spørs om du får forsøke å forføre mannen din allikevel ;-) Er et stoff i sæden som er det samme som finnes i modningskuren de gir på sykehuset ved igangsetting. Mange av de andre rådene mente han var mest egnet til å slite ut moren og gjøre fødselen hardere og lenger enn nødvendig når den først startet, fordi moren hadde slitt seg ut på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå