Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 I dag vant jeg en støvsuger til verdi 1995 kr på Elkjøp!!!!! Morro med slike koselige overraskelser, spesielt når man opplever så mye annet dritt (problemer med jobben/for lite utbet i lønn, slitsomt svangerskap som heldigvis nærmer seg slutten osv....) Litt lys i hverdagen =0)
majsenna™ Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Wow!! Så moro. Hva slags konkurranse da?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 var ikke no konkurranse! Alle som handla der i dag fikk en egen kvittering med navn og nr på, så hadde de trekning kl 1430 idag hvor man måtte møte personlig for å vinne =0)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 jepp, reine skjære flaksen =0)
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 næ men grattis så mye med gevinst...er jo topp og ha litt flax i denne tida ja. hvordan går det så med deg og gruer/gleder du deg til i morgen?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 ja greit med litt flaks av og til! Ja nå grugleder jeg meg til i morra. Akkurat kommet fra sykehuset. Har hatt svake til moderate rier, hvert 3-4 minutt siden i 18-19 tida jeg. Ingen åpning enda dessverre, men helt moden. Så nå skal jeg prøve å sove og håpe at det har åpnet seg litt til i morra! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå