Gå til innhold

Helgamarie har fått en gutt!!


novembermammatil3

Anbefalte innlegg

Hei på alle dere!! Jeg har byttet nick!! Fra Helgamarie til novembermammatil3!! Ja jeg hadde termin den 9 des,men junior kom torsdag den 22 november.Ja jeg måtte settes i gang m drypp pga uefiktive rier. Ankom sykehuset m 4 cm åpning men ingenting skjedde.Fikk drypp kl 2100 da tok legen vannet og riene kom på en perle på en snor.Huff riene var helt forferdelige harde og tunge å komme seg igjenom.De var fryktelige sterke når en ri var over kom det en til før jeg fikk puste fra meg.Glad jeg hadde lystgass!! Trodde jeg skulle spise opp hele maska til lystgassen. Kl 2248 kom Sebastian til verden! Min fødsel varte bare i 1t og 48 min.Dette gikk altfor fort,men unngikk rifter!! Vi fikk en flott liten gutt m masse svart hår:) Han var 51 cm og veide 3650 grm.Godt han kom før tiden,ellers hadde han vært over 4 kg ved termin. Deilig å være ferdig,nå er vi hjemme å bare koser oss. Veldig rart å være mamma til 3!!

 

Lykke til til alle dere desembermammaer!! Dere får en flott julegave,tenk hva vi har og går igjenom.Så får vi den flotte gaven etter en fryktelig har jobbing etter 9 mnd!! Helt fantastisk opplevelse det å føde ett barn.God jul til dere !!

 

Takk for meg! mh Helgamarie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...