UpsyDaisy Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Kanskje et dumt spørsmål, men håper på svar likevel jeg;) Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg spiste sterkt krydret mexikansk mat i går, og har aldri opplevd at gutten i magen har vært så vill og gal som i går kveld. Trodde bare de kunne reagere på sukker men...
BlåklokkaVest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Tja, jeg vet ikke sånn helt sikkert, men ut fra det jordmor har fortalt, så vil babyen reagere på mye av det som gir intens smak eller kontrastfølelser om jeg kan kalle det det. Både krydder og feks iskaldt vann er noe vi kjenner godt når vi får det i munnen. Det gir visst kroppen vår et adrenalinkick, og dette adrenalinet skal visst være noe babyen får overført, og dermed reagerer på :-) Så et kick for deg er visst et godt kick for babyen også :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Babyene reagerer på ulike smaker. Men det er jo ikke noe farlig da. Babyen vår, reagerer alltid når jeg har spist noe, så hun er sikkert like glad i mat som mamman hennes Det eneste jeg har hørt om sterk mat, er at dette kan sette fødselen igang, dersom du er rundt terminen - men om det stemmer, vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå