Gå til innhold

Bestemmelse av kjønn - Volvat Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tatt ultralyd ved Volvat Fredrikstad for å stadfeste kjønn? Har de i så fall hatt rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på volvat med nr. to, og da sa ho at det skulle bli jente. men det kom en gutt gitt. Har vært der denne gangen også, og det blir jente denne gangen sier ho. Fikk også bilde denne gangen og kan se det godt selv også.

Skrevet

Var hun sikker den gangen når dere fikk feil beskjed?

Skrevet

Ingen flere som har vært der?

Skrevet

Hun var sikker ja, men brukte lang tid for å se det. Jeg kunne ikke se hverken det ene eller det andre den gangen.

Skrevet

Finnes to damer der. Hun ene er jeg veldig fornøyd med, hun andre har jeg to ganger hatt dårlig erfaring meg.

Hun jeg er fornøyd med, sa at jeg venter gutt.Sa at jeg bare kunne begynne å handle i blått. Dette var i uke 16. Var på ordinær ul to uker senere, og der sa de at de var 100% sikre på at det var gutt. Skrev til og med gutt på papirene. Fikk mange blider av "snoppen". Så var jeg på 3D i Moss i uke 26. Der fikk jeg med meg 2 bilder av "snoppen". Skulle dette under all formodning vise seg å være en jente, gir jeg ikke Volvat skylden alene.

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg fikk ikke bekjed om kjønnet på den ordinære ultralyden på sykehuset, men fikk beskjed på Volvat noen uker senere at det var en liten jente. Fikk med ultralyd bilde som bevis. Fikk det senere bekreftet på 3D.

Jeg er veldig fornøyd med Volvat i Fredrikstad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...