Gå til innhold

Hva skjer her da? EL; mens og celleforandringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde menssmerter for et par dager siden, og den burde virkelig ha kommet nå. Og nå har jeg EL-smerter!!! (vidt forskjellig fra menssmerter hos meg). og ikke er jeg gravid, det er jeg ganske sikker på...

Men begynner å bli litt nervøs. vet nemlig jeg hadde endel celleforandringer i begynnelsen av svangerskapet, og skal til gyn for å ta ny celleprøve nå. Kan smertene ha noe med det å gjøre? Pluss det at mensen ikke kommer? Har alltid hatt veldig regelmessig mens...

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det er jo vanlig at kroppen er litt i ulage etter fødsel! Akkurat nå har f.eks. jeg oppblåst mage, smerter i eggstokkene samt kvalme...men ingen mensen! F

Skrevet

Ok... bra det er normalt da=) men har hatt mensen etter fødsel, kom 7 (?) uker etter fødsel... så skulle jo virkelig hatt den nå, har alltid hatt 28 dager mellom mensene...

Skrevet

kan jo være eggløsningen er forsinket denne mnd..og kom ikke før nå :)

Skrevet

det kan jo være da=) men da veeeldig merkelig at jeg hadde så ekstremt sterke menssmerter for noen dager siden... jaja, får vel bare vente i spenning da...=P

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg fikk mensen akkurat 6 uker etter fødsel, og nå har det gått 29 dager siden det. Men jeg har jo ustabile sykluser, og det er svært sjelden at jeg har 4-ukerssykluser, så jeg blir fly forbanna om jeg får det i kveld!!! (Skal på julebord!)

Skrevet

man kan ha el smerter både før, under og etter eggløsning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...