mia81 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Har lyst til å gå på tidlig ultralyd før jul. Tenkte kanskje gå omkring 18.desember (bestille privat). Hva kan jeg se da? Vil da være i 7.svangerskapsuke tror jeg. har termin 6.august
LilleFrøkenL Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Da kan du se et hjertet som banker har jeg hørt. Jeg vil også på tidlig ul,tenkte også å gå når jeg er rundt 7 uker på vei!
eple3 Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 I uke 7 kan dere fint se hjerteaktivitet (sees som hit prikk som pulserer/ beveger seg) og også høre dette dersom gyn velger å skru på dobbler/lyd - min gyn valgte å ikke skru på da hun mente det ikke er så skånsomt så tidlig, og da er det mer enn nok for meg å se at det er liv!). Gyn. vil måle lengde på embryo, og du kan tydelig se plommesekken. Embryoet sees som en liten avlang hvit "klump / skapning" i et svart "tomrom" som er livmorhulen. Jeg var på UL nå, 6-6, og embryo var da 9mm langt, med tydelig plommesekk og hjerteaktivitet. Gled deg!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Det nok ingenting i veien for å se kunne se hjerte så tidlig. De av oss som blir gravide etter ivf er jo til UL rundt uke 7 og 8. Jeg skal selv til en slik UL 18/12, og vi gleder oss enormt, for det vil være den store testen som vil vise om dette virkelig har virket.
mia81 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Så bra, takk for svar dere. Da skal jeg bestille privat ul time. Koste hva det koste vil Førjulsgave til meg selv og pappaen
løveprinsen <3 Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet hva en må betale om man tar privar UL?
Tanchik Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 jeg betalte 750 kr. for UL og blodprøve på Volvat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå