Gjest renate&nydelige christina Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 ååå gleder meg:-)
3 blå Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Du må kose deg masse masse Jeg var forige helg og skal om to helger. I kveld skal jeg og kjæresten drikke litt vin og kanskje vi tar oss en bytur Ha en strååålende kveld
Gjest Nydelige christina Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 tusen takk for det:-) Skal kose oss vi ja
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg var i går og skal i kveld. Litt trøtt kjenner jeg, men blir sikkert koselig. Kos deg!
BettyBoob Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 skal på et lite venninnejulebordi kveld jeg
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Vi skal ha det årlige vennjulebordet i kveld. Pinnekjøttet står på komfyren, og jeg skal snart pynte meg litt. Gleder meg vannvittig:-) Og ikke minst til å sove leeenge i morgen:-) Kos deg masse renateognydelige christina
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 vi skal også ha det årlige vennejulebordet i kveld! Blir nok koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå