Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Grunnen til at jeg spør er at vi er så liten familie, blir bare 8 stk og 4 av dem skal være faddere. Men aner ikke om det er vanlig og be tanter og onkler ???
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 barnets tanter og onkler: ja. våre tanter og onkler: nei. utenom de som skal være fadder da.
petite fleur Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har en haug med onkler og tanter, men skal ikke invitere de. Jeg inviterer våre foreldre og besteforeldre, mine søsken med partnere og faddere med partnere;)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Barnets tanter og onkler, i alle fall nesten alle, noen av barnets søskenbarn også, men ikke mine elller pappans tanter og onkler, nei. Da ble vi ca 20 stk.
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Tror ikke det er så vanlig... MEN: drit i hva som er vanlig og ikke Hvis det føles naturlig for dere å be deres egne tanter og onkler så gjør dere det
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Ok.... er det vi har også tenkt til .. synest det er så stusselig med bare 8stk i barnedåp .... blir nesten lei meg .. selv om det er de nærmeste .... !
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 hvorfor kunne ikke ha flere søsken ... hahaha ...
Gjest Nydelige christina Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Nei, ikke våre onkler&tanter...kun tanter&onkler til barnet, altså mine og samboer sine søsken...de er jo faddere også:-)
*orginalt* Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Vi hadde tanter og onkler av oss. Familien min er veldig sammensveisa, og vi feirer bursdager og andre anledninger sammen. Vi er mange, så det blir en del sammenkomster. Det var helt naturlig å invitere alle av denne grunn. Ville ha alle som var glad i sønnen vår med på festen hans. Vi var 42 stk, så det ble en STOR fest. Men jeg angrer ikke i det hele tatt. Dagen ble kjempe fin og gutten vår kosa seg.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Hvorfor bekymre seg over hvorvidt det er vanlig eller ikke? Hvis du vil ha onklene og tantene dine der, inviterer du dem. Jeg inviterte alle våre onkler og tanter begge gangene.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 vi inviterte tanter og onkler både av meg og sambo, på min side ble det 6 til sammen da min ene onkel og kona ikke kunne komme, på sambo sin side ble det 2
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Vi inviterte våre tanter og onkler også, men vi ønsket en stor barnedåp, inviterte 60 stk.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 altså det var tanter og onkler, utenom det var jo selvsagt foreldrene våre, og bestefaren til sambo pluss, noen til. vi var litt over 20 til sammen
Trulte76 Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 har dere besteforeldre? altså ungens oldeforeldre..de bedde jeg i dåp..jeg selv har ingen igjenn, men min barnefaren hadde alle 4.. Men vi ble 19stk i dåp vi da hehe..søsken med følge osv,..
prinsessemor123 Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Vi inviterte ikke våre tanter og onkler, rett og slett for at vi da hadde blitt alt for mange. Maken til fornermede tanter skal du lete lenge etter...
Trulte76 Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 Hva med å inviterer noen gode venner av dere..som dere har veldig mye med? Jeg ble invitert i dåpen til første ungen ei god venninne av meg Unge nr 2 har hun sagt jeg skal være fadder hihi..ho er fadder på nr 2 med meg ..
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 om vi inviterer tanter og onklene våres blir vi 18 stk ...
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 pluss at jeg mamma driver og bestemmer og blander seg hva som er vanlig og ikke ....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. desember 2007 #19 Skrevet 2. desember 2007 Vi ba ett tante/onkel-par av oss på hver side, pga de har vi god kontakt med.. Men hvis dere ikke blir altfor mange, og dere har råd så er det vel bare å be deres tanter og onkler da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå