Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hvordan var din første mens etter fødsel når du gikk på cerazette? Har blødd i noen dager nå, men det er så lite som kommer, noen dråper her og der. Så er usikker på om det er mens eller bare tull..
hit og dit Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Eg hadde to dagar med litt småblødninger, men ikkje nåke meir. Etter to månadar på pilla så slutta eg. Ikkje på grunn av pilla, for dei var eg fornøyd med. Eg har ikkje fått mensen enda, fem månadar sidan fødsel. Så eg rekner med at dei småblødningane var spotting, eller kva det blir kalla, og ikkje mensen. (rimelig bra forklart dette ja, hmmmm). Forstod du kva eg meinte?
¤ my precious ¤ Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jeg gikk på cerazette før jeg ble gravid og var kjempe fornøyd med dem. Begynte på dem etter fødsel og tålte dem ikke lenger. Hadde småblødninger i over 3 måneder, så jeg sluttet :-(
MammaTilNick Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 starta med de for snart 3 uker siden, og syns de fungerer greit!jeg blør ikke, har aldri blødd eller hatt mensen når jeg bruker/brukte pillen! derfor jeg liker cerazette så godt=) forresten, brukte de før jeg ble gravid
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har hatt noen småblødninger jeg også- har brukt dem i fire mnd. nå. Men bare noen dråper kanskje fem-seks ganger totalt. Men nå har jeg altså blødd i seks dager (men igjen veldig lite) så det var derfor keg tenkte det kanskje var mensen. Menmen, så viktig er det nå ikke. Det vil vel vise seg etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå