Gå til innhold

Dancing queen:-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig renskurt og skrubbet og shinet etter alle kunstens regler:-) Håret er full av hårkur og jeg føler meg fresh! Har drukket 2 liter vann og blåbærsmoothies, har tatt mine vitaminer og mineraler og fettsyrer og spist masse deilig mat. Været ute innbyr ikke til noe som helst, så jeg akter å tilbringe resten av dagen innomhus med sambo og minstefrøkna:-)

Julebordet i går endte med at jeg var kveldens dansedronning og det var utrolig gøy å bli bydt opp til den ene dansen etter den andre av gutter som virkelig kunne svinge en dame rundt på gulvet! Og så moro det er å danse!!!

God mat, herlig masse latter og gladstemning:-) Vellykket, uten for mye typisk julebordsfyll, som det fort kan bli på utesteder som arrangerer denslags.

Nå er støvet vasket av adventsstaken og hvite lys satt i, for det bruker vi alltid istedetfor lilla.......av en eller annen grunn:-)

Og så er det oppheng av julestjerner som skinner i vinduene, frem med kongerøkelsen, julesanger har vi spilt en god stund allerede for da koser vi oss med allsang:-) Nå ønskes førjulstiden velkommen hit:-)

Har bestemt meg for at i år gidder jeg ikke la meg dras inn i stresset før jul, med nedvasking av hus etc........tar vanlig rydd/vask, pynter og vips så er det like hyggelig her:-) Maten skal kjøpes inn i en diger vending, gaver er jeg allerede godt i gang med og har ingen bekymringer med:-) Klær har vi i bøtter og spann og da gjenstår det å se om værgudene vil at vi skal ha hvit jul..........GOD JUL!!!

Ønsker alle en fin fin lørdag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig med ett julebord man ser tilbake til med glede :o)

Stress før jul er en uting, enig med deg i det. Har aldri vasket spesielt mye til jul, kakebakst tar ikke all verdens tid, og handling får vi da alltids gjort. Innkjøp av julegaver bekymrer meg litt mer derimot. Alt må være klart og på posten den 16. for å være garantert levert til jul. Ikke vet jeg hva jeg skal kjøpe og jeg har sålangt bare fri den 13.

Vel får sette meg med noen skikkelige lister de neste dagene og gå gjennom innkjøpene fra i fjor så blir det vel noe til alle etterhvert.

Ha ei fortsatt go`hælg :o)

Skrevet

Tviler ikke ett sekund på at du var kveldens dronning!!!

Og bare sånn for nysgjerrighetens skyld... hva hadde dronningen på seg????.....

Skrevet

You wont belive it baby!!!

Hadde sort kjole som hadde tøff utringning, gikk ned til rett over knærne, bånd som var knytt under bysten. Sorte høye støvler og utslått hår:-) Var faktisk veldig fornøyd selv:-)) Kan hende det rett og slett var det jeg utstrålte siden jeg ble hyppig bydt opp til dans;-)

Skrevet

Åååå!!! Det hørtes jo skikkelig fint ut!!! Har ikke funnet noe enda jeg:=( Har skummet hele Strømmen storsenter i dag uten hell.

Skrevet

Den kjolen dukket faktisk opp, helt tilfeldig(?) hos Lene V kvelden før:-)

Den er enkel men råtøff på:-))

Skrevet

Enkelt er helt min stil:=) Men jeg er den heldige innehaver av fotball-legger, så kjoler bør helst lande godt under kneet!

Skrevet

Det har jo jeg også, men denne er laget for sånt skjønner du:-))

Skrevet

Sier du det ja;=) Endelig noen kjoledesignere som har skjønt saker og ting...hehe... Jeg har en hel fridag til uka, så da må jeg nok ut og stresse igjen!

Skrevet

Noen designere har skjønt det og laget klær som har andre blikkfang enn leggene........;-))

Skrevet

Haha!! Ja bare ikke blikkfanget er sånn i midjehøyde, så blir det bra vet du;=)

Skrevet

Neida;-) Den er i brysthøyde, men ikke vulgært altså, bare lekkert og annerledes:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...