gilgi Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Nå har sønnen min hatt diare/løs mage i nesten 2 uker. Han er ill rød rumpe og pung. Har smurt han med allverdens salver, har prøvd potetmel. Ingenting som funker. Viste legen også, men hun sa bare at jeg måtte prøve ut reseptfrie kremer fra apoteket og det har jeg altså prøvd. Alle tips mottaes med åpne armer. Stakkars han det ser virkelig vondt ut.
Jentene R&Z Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Vi bruker natusan zinksalve. Smører om kveld, om morningen er hun helt fin. Funker kjempebra.
velsignet med to Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Gutten min var veldig rød når vi var hos hs, og hun rådet oss til å vaske rompa med kun olje på en klut, og la det lufttørke så lenge som mulig mens han var våken. Og smøre tykt med sinksalve, vi bruker Silulen. Dagen etterpå var rompa hans helt fin
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Veldig smart å lufttørke da. Hvis du bor i nærheten av Oslo, har de en super salve på rikshospitalet. Den heter Rikshospitalets barnesalve. Den såre stumpen ble helt fin etter en smøring, når vår lille gutt var sår.
*TINCO* Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Stakkar gutten din, sikkert ikke noe godt. Diare i 2 uker var voldsomt, får du ikke stoppet det da? Uansett mitt tips er inotyol salve fra apoteket, den hjelper hos oss når ikke zink salven er god nok. Ett tips til er å bruke babyline sin olje når du vasker, småen vår reagerer på de andre, for ja det er forskjel på de...
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 a-derma spray, helt suveren
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Vi bruker babyline zinksalve, funker veldig bra her =)
Bruble Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Inotyol eller AloeLotion/Agrysan. Agrysan er bare super på sår av alle slag!
jordbærsjokolade Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Inotyol bruker vi, funket veldig bra når hun var sår i halsgropen. Borte etter ett par dagers bruk. Har ikke vært sår i stumpen ennå
Ladybug~N&E Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 talc salve fra aco. ser ut som veeeldig tjukk vaselin men den er helt utrolig!! smøres på alt som er rødt og det er omtrent borte over natta. bruker den selv også og den er knallbra til alt som er sårt og rødt. t.o.m. lepper;) jada, både oppe og nede!
Tinaisme Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Her bruker vi også inotyol.. den er helt super )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå