Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 så holdt jeg på til sene natta med alt her.konklusjonen er at jeg er uhelbredelig på det punktet....men det ble advent da.lys i vinduer,rudolfen er oppe,kalendrene falt i smak,å rotet er pakka i en krok ;o) dropsene er ikke laga,så der blir det sene natta igjen.glemte spillejobben i går....å julegardinene jeg bestilte var feil farve,og alt for smale.der rente det noen tårer ja....di var grå,ikke rød....æsj....å di hadde ikke flere igjen. men,det ordner seg vel.hadde besøk i drømme i natt.av engelen vår.var så virkelig at jeg har følelsen av at han var der,eller er..han likte jo lysene så godt.kanskje han er innom å ser om mormor har satt di opp? ;o) lillebror trasker å går,smiler å er så snill for tia.han digga å få kalender i dag. =) storebror er på shoppinghelg med storesøss.der handles det inn til babyen.åååhh,så rart dette..men det blir vel bedre etter hvert tror jeg.litt sånn deppaglad i dag jeg. nå skal jeg gjøre noe fornuftig.skal sette meg ned å ikke tenke tanken på noe før gubben kommer hjem å hjelper meg.så deh. ha en fin kveld alle sammen. gooood klem fra meg ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Så deilig med besøk av nydelige engelen:-) De gjør godt de møtene:-) La gardiner være gardiner, det blir nok jul alikevel skal du se:-) Har bestemt meg for at stress ikke er noe for meg og det er det godt å ha bestemt seg for:-) Det er som søsteren min alltid sa når jeg var mest stresset; -du velger det selv lillesøster;-) og det er jo igrunnen helt sant:-) Ha en finesen lørdag og kos deg med å gjøre ingenting:-) Klemmer sendes
Trollmora Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Du vet jo det du, goguttklatten, at jul blir det, åkke som ) Send de ekle julegardinene tilbake, pynt heller opp med noe fin julepynt i røde eller lilla bånd så blir det så fint! Skjønner du er sliten og at du gruer deg til till lille babyen og kanskje det er det engelen forsøker å si deg? At han er der nå, han følger med og passer på? Han vet nok at han ikke blir glemt uansett, så bare ta det med ro! Håper du får laget litt karamelldrops og ikke sliter deg ut i kveld. Det høres ut som om kos på sofen er bedre en slit på kjøkkenet for deg i dag.
Natteravnen* Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 -må berre få sagt at eg blir heilt imponert når eg les alt du får unna når du har så mykje å stri med i tankane! all ære til deg! Du er flink, klem!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Så flink du er ! Stor førjulsklem fra meg..=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå