Gå til innhold

Åhhh.... :( Andre sportsgale jenter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min haaater alt som kan kalles for sport (unntatt noe motorsport). Nå er det jo himmelen for oss sportsinteresserte med vintersport + fotball (og håndball som begynner snart). Han skal absolutt ha meg med på besøk til broren sin, foreldrene sine etc når det er sport. Alle bor 5 min unna så det er ikke slik at det må planlegges godt eller at vi er der sjelden. Han blir irritert/sur når jeg sier nei til å være med. Hvordan i alle dager skal jeg få han til å forstå at jeg faktisk liker å se på sport? Er totalt uforståelig for han det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja alle andre sporter enn ishockey kan jeg fint klare meg uten, fotball og håndball er kjedelig, det samme med skisporter og sånne ting.

Skrevet

ISHOCKEY er vel verdens beste sport :)

og når det ikke er sesongen for hockey, er det fotball :)

Skrevet

Jeg kjenner problemet.. Sambo kjørte motorkross før, og svigerfar er x-verdensmester og finsk mester i motorcross, så han har det i blodet.. Men jeg elsker sport.. Har spillt fotball fra jeg var 6 til jeg ble gravid i vår, og gleder meg til å begynne igjen. Gleder meg som en unge til håndball vm starter!!!=)

Skrevet

Nå ser han på femte gir eller noe slikt på Discovery, det er jo LANGRENN på NRK!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg sitter og ser på ski i dag ja for å si det sånn. :D

Skrevet

Huff.. Heldig du! Det er visst 20 minutter igjen av det programmet, så da SKAL jeg se! Har du en samboer som hater sport også eller?

Skrevet

Du får si til han at kanskje ikke han heller vil reise bort hvis det er noe han velldig gjerne vil se på tv? Spør om dere skal reise bort neste gang yndlingsprogrammet hans går på tv.... he he

Skrevet

Hehe ja, kanskje det! :) Vente til det er noe han gleder seg skikkelig til å se og spørre om vi skal dra på shopping eller noe. Og bli dødelig fornærmet når han sier nei. :)

Skrevet

Ønsk deg egen tv til jul? hehe... Vi har tre tver hær i huset, hsan kikker fotball, jeg håndball og Tobias tegnefilm.... hehe... Spørs om vi må kjøpe en tv til nå som det kommer en liten en til :)

Skrevet

Hehe sånn dere gjør det ja, ikke dumt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...