Gå til innhold

Må spørre litt om el test jeg også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt sånne strimler.

Det jeg lurer på er om den teststreken skal komme tilsyne før kontrollstreken, eller har det ingenting å si?

Har testet i 5 dager nå, og den blir ikke positiv. Får noen ganger en svak strek, men har flest ganger vært ingen strek. I følge meg selv skulle eg hatt eggløsning torsdag, i går eller i dag.

Er det bare tull med disse testene? Er de ikke gode nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske kjent her inne at det er vanskelig å tolke strimmeltestene. Jeg har brukt de en syklus selv og fikk aldri like sterke streker, den ble sterkere og sterkere for hver dag jeg brukte den, men jeg forstod ikke at den hadde vært positiv for strekene ble aldri like sterke, men det var først når streken ble svakere jeg forstod at den nok hadde vært positiv allikevel. Og det stemte med mine egne beregninger om når eggløsningen skulle være. Jeg gikk over til Clear Blue digital, og der er aldri tvil, ingen streker å tolke.

Nå bruker jeg ikke eggløningstester lenger. Stoler på signalene kroppen sender, og garderer med sex annenhver dag i en ukes tid, til jeg er sikker på at den er over

Skrevet

Støtter meg til rådene fra Babyønske!

I min første pp testa jeg i 10 dager med strimmeltest uten at jeg fikk en strek som var like sterk som kontrollstreken. Men jeg hadde svak strek som ble litt sterkere, men tolket egentlig ikke det som om el var der ettersom det står veldig klart at den må være like sterk som kontrollstreken i bruksanvisningen.

Forrige pp droppa jeg testene og satsa på temping, og da så jeg iallefall tydelig endring. Men nå har jeg jo endel tester liggende, så denne perioden skal jeg prøve begge deler, men stoler ikke helt på strimmeltestene.

Så jeg skal prøve å kjøre på den tiden jeg tror jeg skal ha el, sjekke med temp og test og krysse fingre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...