Gå til innhold

på bleiedebatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det ei som spurt om syns punkt på att hu sku vænn av ungen bleie når den va 4,5 mnd...syns det e teit æ...flere sine meninga her??? vertfall itj nå med latskap som flere ment der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du litt du også eller???

Går ikke ann og vende av barnet med bleie når den er 4,5 mnd!!!!!

Skrevet

var det jeg også mente...men jeg ble litt satt ut,,,er jo enda bare en baby...de kom med den att i kina brukte de ikke bleie i hele tatt... *oppgitt*

Skrevet

hehe...da har de en kamp foran seg altså ;-)

er vanskelig nok å bleieavvenne en unge når han har lært seg å si hva han mener...en liten baby som det ikke engang er sikkert at kan krabbe..opp til dem...men hadde nok ikke en gang giddet å tenkt tanken jeg... å venne en baby til potte som en lek en gang ibland,ja kjempeflot..men å satse for å få babyen til å slutte med bleier???

tralala....

Du får holde oss oppdatert på om de klarer det da :) hadde vært veldig spennende å høre om hvordan det gikkk...

Skrevet

Enig i det at bleiene nå til dags er blitt så gode at mange barn ikke vil slutte rett og slett og det og kan bli en kamp mellom foreldre,barn og barnehage.

Men mentaliteten er så forskjellig fra barn til barn at når den er klar for det så viser barnet det og med litt hjelp fra foreldrene.

Selvom mange av oss sluttet selv som 2-3 åringer,var bleie komforten noe årsak i...Dårlig oppsugningsevner osv.

Skjønner godt at de ikke vil slutte jeg....

Har selv vurdert økologiske/tøybleier bleier fordi det er mindere komfort med disse enn pampers når barnet er blitt rundt 1 år.

Mange barn begynner og bli klare for bleie slutt når de er 2 1/2 år og andre når de er passert 3.

Slik er det,vi er alle forskjellige...

Men pottetrening på en 4,5 mnd gammel baby!!!!Hmmm,nei det hørtes veldig rart ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...