♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 http://www.side2.no/fritid/article1472179.ece
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har litt vanskelig med å le helhjerta etter jeg begynte å se på et kart over -stanene og ikke minst over Afrika og konkluderte med at jeg var et etnosentrisk nek - Europa er så forsvinnende smått i forhold til USA, tross alt...
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har ikke full oversikt over -stanene og de afrikanske landene jeg heller (selv om jeg, for ca. et år siden, kunne hovedstadene i og beliggenheten til "alle" land i verden. Jeg satt på nettet, fant et spill og lærte dem alle til slutt. Jeg kjedet meg, kan du si. Men kunnskapen datt ut etter at jeg sluttet å spille. Ønsker meg derfor litt større kapasitet på vegne av hjernen min til jul.) Men når det er sagt - ingen amerikaner er unnskyldt for å ikke vite at Europa er en verdensdel. Det er det minste de bør vite. Jeg veit de er dumme, men faen heller - blondinebabene drømmer jo om Paris og Milano! Hva tror de det er? Kjøpesentre?? :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Paris er ei dame, veit du vel, og Milano er øverst på lista over jentenavn, bare at da staver de det Milahnoh.
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Tror du de forvirres av at Paris også er en mann? Jeg mener, Paris var jo forlova med Paris. Og den mannlige Paris'en er fra Hellas. (Hvorfor vet jeg dette??)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2007 Ikke Helenas Paris. Skjønt ham har blondineamerikanerne definitivt ikke hørt om. Tror du de har hørt om den trojanske hest?
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Jeg veit ikke, jeg hadde alltid et vanskelig forhold til ham da jeg leste Homer. Mulig jeg bare var i en vanskelig alder, selvsagt. Likte ikke Aeneas da jeg leste Aeneiden heller, for den saks skyld, så det kan ha vært et eller annet seinpubertalt.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Jeg fikk melding på myspace for en tid tilbake fra en 14åring som skulle skrive om Norge i prosjekt på skolen. Han hadde da sett jeg var fra Norge og lurte på om jeg kunne hjelpe ham. Han var mest intressert i vikingene da. Lurte på om de bodde i reservat...........
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Og en annen gang snakket jeg med en fyr på et eller annet forum. Han lurte på hvor jeg var fra osv. Norge sa jeg. Åja, der hadde han vært mange ganger, på "the market". Så vi bodde bare en time fra herandre mente han. Eh, nei... landet svarte jeg da. Huh? spurte ham... ehm.Norge...skandinavia....Europa... Nei... det hadde han ikke hørt om...Ingen av delene.
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2007 Svikefulle menn, mener du? Tror du Dido har dedisert "White flag" til Aeneas? Får endel aha-opplevelser her, kan du si! Forresten så har jeg spilt kåt gudinne, trojaner og Odyssevs tjener i ett og samme stykke på videregående. Paris var ikke så deilig da heller. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. desember 2007 Hehehe... Jeg er egentlig ikke overrasket. Men det gjør fysisk vondt å høre så ufattelig mye dumt! Jeg har opplevd å bli spurt om Norge var hovedstaden i Sverige. En annen gang spurte en fyr hvor jeg var fra. "I'm Norwegian", sa jeg. "Yes, yes, but which nationality?" Jeg så dumt på ham og sa: "Norway - I'm Norwegian". Han skjønte ingenting. Amerikanere, begge to, såklart. :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Jeg fikk ikke med meg noe etter "kåt gudinne", bildene i hodet ble for sterke. Oh, the horror, the horror!
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. desember 2007 Hihi... Skulle legge an på Paris, så du kan trøste deg med at det ikke var så lett å spille kåt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå