snart mor til 3 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Nå har vi kommet til 1 desember og vi er endelig inne i siste måneden før jul Så da har jeg et spørsmål.. Hva skal til for at akkurat DU skal komme i julestemning??? For min del trenger jeg snø og nordlys jeg...Har pyntet nå i hele huset til jul,men uten snøen så blir det ikke riktig jul..Så nå er vinduene sprayet med jul,og hvis jeg ligger i rette vinkelen på sofaen på kveldstid slik at jeg ikke ser noe annet enn toppen av trærne på utsiden,den falske snøen på vinduene og stjernene... mangel av snø på trærne unnskylder jeg med stormen som har vært å herjet her de siste dagene..Om jeg også slår på juleCD'n og spiller den i bakgrunnen så kan man neeesten late som at det faktisk er vinter ute... nesten...man må bare ha litt godvilje....
monic82 Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 god adventstid til deg og, jo her hos oss så har vi ca 20 cm med snø, også har jeg hengt opp julegardinene og advents stjerna, adventstaken og stjerne draperie med lys. så nå blir det litt mer julestemmning. så her om dagen når det snødde litt lett ute og jeg satt og pakket juelgaver mens jeg hørte på jule musikk da fikk jeg skikkelig julestemning. håper du får en fin førjulstid og kos deg masse;)
snart mor til 3 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Så herligt da Gleder meg som en unge til å få reise nordover til snø og nordlys...skal bli arti Snø og jul hører sammen... *drømme*
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hei:) Jeg har også fått julestemning i dag:) Har pyntet med juleduker, adventsstake og et gull juletre med lys fra black design:) Ble riktig så koselig her ja:) Åsså er det selsagt sjokolade, pepperkake, mandarin og julebrus til servering:) Ekstra fint ble det med det første tente lyset i adventstaken:) MEN... Jeg kunne ikke finne julestjerna i år.. vet ikke riktig hvor den kan ha blitt av.. har flytta fra sist jeg brukte den.. litt kjiiipt for den var jo så fiiin.. men men.. får kjøpe ei ny da... Men koselig lell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå