KjerstiG Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har ei lita tulle på snart 8 1/2 mnd (6 1/2 korrigert). Jeg bare lurte på hva dere gjør med deres barn når de skal sove på dagen. Legger dere dem i sengen som de sover i om natten, eller sover de et annet sted på dagen? Min Mathilde liker best å sove ute i vogna si på dagen, men hun kan jo ikke sove ute i all slags vær heller. Frem til nå har jeg hatt en seng nede i stua som hun har sovet i når hun ikke kan sove ute, men hun sover ikke så godt der. Når hun ligger ute kan hun sove i 2-3 timer i strekk, mens nede i stua sover hun kanskje en halvtime. Det jeg egentlig lurer på er om det er dumt av meg å legge henne i senga hun sover i om natten, om det vil ødelegge døgnrytmen hennes, at hun ikke forstår forskjell på å sove på dagen og natten lissom. Er det bedre å sette sengen hun sover i nede, på et annet rom oppe, og la henne sove der på dagen?? Er ikke et stort problem det her, bare lurer på hvordan andre gjør det med sine små englebarn
svana72 Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Jeg la guttungen i senga,når han ikke sov i vogna ikke noe problem med det..
mommytil2gutter Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jeg legger sønnen min i senga, han sover ikke så mye som han gjør ute, men mye mer enn han vil ha gjort i stuen. Kan hende jeg må vekke han når han sover siste gang på dagen fordi det begynner å bli mørkt i den tiden (mellom 15 og 16) og jeg tror kanskje han tror det er natta. Men det har ikke påvirket nattsøvnen hans i det hele tatt. Han er bare 4 måneder da og din er så pass stor at hun skjønner forskjellen nå sikkert. Plus hun sover sikkert ikke så sent på dagen som min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå