Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 hvor mange pynter til jul idag/i morra??? altså da enten med røde duker,brikker,adventsstaker,stjerner, lys utenfor og evt nisser???
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Jeg legger på lilla duk i dag og får opp advendtsstakene. Når samboer får fri fra jobb om noen dager setter vi opp et lite juletre med lys ute.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 holder meg til lilla i advents tiden, lille julaften kommer alt det røde. men blir nok å henge opp julestjerner osv, lilla duker og lys, kanskje noe sølv innimellom. men ellers holder jeg selv julepynten til lillejulaften...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 bare julete meg som tar frem det røde nå så kommer nissene om noen dager:) er så innmari glad i jula, så liker å ha julepynten oppe tidlig så tar jeg den heller ned rett over nyttår.. da er liksom jula ferdig!
Mammapudding Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Pyntet med lilla duk og julestjerne og adventsstaker i går, og i dag kom julegardinene opp:) Men nisser og rød pynt kommer litt senere i adventstiden. Tar også ned pynten rett over nyttår for da syns jeg jula er over:)
svana72 Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Jeg tar også frem det røde nå,men har lilla lys i staken da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå