Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 siste dagene har jeg blitt plaget med hunger! er sulten hele tiden nesten. før gikk det en del timer imellom hvert måltid, men plutselig slo det brått om, og nå må jeg ha mat ofte! og mye..... går rundt og er kvalm store deler av dagen på grunn av denne hungeren.... vokner kvalm. gofler da tørre kjeks. Men om kveldene må jeg jo ha noe rett før jeg legger meg også, ellers går det dårlig! er det bare meg som "hungrer" her inne? er 37+5
kariuss Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 er vel bare å spise d.. hvis du er så sulten mener jeg..
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 ja jeg spiser jo, men er utrolig plagsomt, for blir jo sulten med en gang nesten.... var slik på slutten med forrigemann også, så vet jo at det er en del av greia, men når du våkner om natta fordi du er sulten... da har det gått for langt
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jepp, skjønner akkurat hva du mener... Er blitt sånn de siste dagene jeg å er 36+1, og det er ikke bunn i meg.. Men det verste er att jeg blir uvell!!!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 *lol* Akkurat som meg detta! Senest i går kveld spiste jeg og gubben middag. Jeg tok til meg en KJEMPEporsjon, og orket ikke alt, så det lå litt igjen etter meg. 5min senere var jeg i skapet og hentet en bunke pepperkaker. Gubben kikka på meg med store øyne og sa "vi spiste jo middag for noe minutter siden og du orket ikke alt engang!" Da svarte jeg "jeg vet det, men det var istad, nå er jeg sulten igjen" =D Hihi Har begynt å la være å ha "lett tilgjengelig" mat i skap og kjøleskap, for jeg spiser seriøst 24/7, og det meste går ned på høykant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå