Gå til innhold

Snør det hos dere nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her snør det bare LITT;-)

Snør jo snart inne vi... Bor på Lillehammer... Helt kaos i byen, snø, snø, snø OVER alt. Og brøytekanter høye som fjell:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her regna snøen vekk før helga. Kom litt snø i forige uke, det er sååå koselig når det er hvitt ute. Får skikkelig julestemning jeg da :)

Skrevet

Her regner det som om himmelen skal falle ned. Oversvømmelse og folk fra kommunen styrer nedi veien her for de som bor på flata :-( Vann, vann og mere vann.

Skrevet

Bor ikke så langt fra Lillehammer, og her detter det ned.... I mengder... Det holder i massevis nå, synes jeg, men det ser ikke ut til å ville stoppe.... Ekstremt dårlige kjøreforhold, og her sitter jeg og gullet, mens pappa er på vei over fjellet for å feire bursdagen til en kamerat. Hadde det vært meg, så hadde jeg nok droppa det, gitt, i dette været.

Skrevet

Nope. Her i Trondheim blåser det bare.

Skrevet

Jeg skal egentlig på julebord i dag på Sjusjøen med jobben som jeg har fødselspermisjon fra. Men jeg dropper det rett og slett. Mye pga været.. Hadde tenkt å kjøre selv da jeg fortsatt ammer.. Men nei du, har det best hjemme jeg i dag tror jeg..

Gjest irismor
Skrevet

Her på Lørenskog så bøtter det ned med regn. Samboeren er på hytta i Odalen og der snør det som bare rakkern.

Skrevet

her på råholt snør det som bare det.Veldig våt snø da

Skrevet

Nei ingen snø på vestlandet. Regn og 6 grader.

Skrevet

Huff. Skulle vært på Lillehammer i helga og lekt i snøen...men er syk. (Født og oppvokst der). Sitter "fast" her i Oslo og her regner det. Møkkavær. Vil ha snø nå!!!!

Skrevet

Bøtter ned med regn og har gjort det i hele dag. Det har ikke regna så mye før i år og vinduene på kjøkkenet liker ikke kombinasjonen regn og vind, så de sier fra ved å slippe inn vann gjennom luftelukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...