Gå til innhold

kan man få BL på høyre rumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså høyre rumpe å neover,hadde det på venstre side sist,men kjente det gjorde litt vondt på den høyre side etter jeg lå på gulvet isted.

hehe lurt sp.mål sikkert:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg sitter det skikkelig på høyresiden, og bare noen ganger jeg har vondt på venstre.

Skrevet

Kan godt hende det er bekkenløsning, jeg er ingen ekspert, men det høres for meg ut til at det kanskje er isjasnerven som kommer i klemme? Har hatt det til og fra nesten hele svangerskapet, verst i 6-7 mnd. Det kom seg veldig etter at babyen la seg med hodet ned:) Jormor mener at det er babyen som trykker på isjasnerven.

Var smerter i selve "skinka" på en måte og etterhvert stråling nedover bena. Hos meg vekslet det litt fra side til side og noen ganger på begge sider. Kjenner det fortsatt litt når jeg har gått en del.

Skrevet

Jeg er på ingen måte noen ekspert jeg heller, men har hatt samme problem. Er veldig aktiv og er danser, og merkelig nok merket jeg ikke noe når jeg danset eller trente, men i det jeg skulle gå litt lengre distanser eller lå og hadde press på høyre rumpeballe, gjorde det skikkelig vondt og strålte nedover i benet. Etter hvert kunne jeg knapt gå ti meter uten at det gjorde vondt. Jeg fryktet bekkenløsning, men hos meg var det isjasnerven som lå i klem og som ble ytterligere irritert når jeg fortsatte å gå i stedet for å lytte til kroppen. Etter en pause på tre uker fra å gå eller jogge så forsvant smerten, og jeg har nå vært smertefri i en måneds tid.

Men siden det er mulig at det kan være BL så kan det vel være lurt å ta en sjekk for sikkerhets skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...