Gå til innhold

Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på tre ultralyder der de har sagt et det er en jente vi venter.

Men saken er den at jeg skikkeli føler på meg at det kommer en gutt. Nesten helt sikker faktisk..

Hver gang jeg handler en jenteting får jeg vondt i magen(tørr nesten ikke handle) Men samboer derimot han handler rosa i fleng.. På barnerommet er det rosa OVERALT..

Vi har bestemt navn om det er jente, men jeg får meg ikke til å si navnet.. Sier bare baby'n i magen jeg..

Flere som har det slik?

Jag blir glad uansett hva som kommer altså :) Men klarer liksom ikke stole helt på ultralyden. Har en mnd igjen nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, høres ikke noe kjekt ut. Vi pusset opp barnerommet i sommer i hvitt og lysegrønt, da passer det til begge kjønn tenkte vi. Vi hadde to jentenavn klar men ingen guttenavn, og vi hadde på følelsen at det ble jente begge to. Men på ultralyden sa hun det ble gutt og vi ble forbauset begge to. Hun virket ganske sikker i sin sak så vi har hengt opp fotballampe i taket. Jeg er innstilt på gutt nå. Har ikke handlet veldig mye klær, men det jeg har handlet har nok noe guttepreg ja. Skulle det vise seg å være jente så blir jeg glad da også. Jeg er glad bare jeg får et barn. Mistet to ganger i fjor.

Mitt tips til deg: Er du usikker så kan du jo handle i nøytrale farger og ikke handle for mye. Klærne kan uansett gjemmes til neste barn, eller gis bort til andre som får barn. Rommet er det litt verre med dersom det er rosa vegger. Babyen kommer kanskje til å ligge på deres rom de første månedene uansett(?) og da kan dere jo bare male over i en annen farge når dere er hjemme fra sykehuset.

Lykke til uansett. Blir spennende å høre hva du får.

Skrevet

ja da. Jeg føer det slik. var Såå sikker på at det ble en jente. VI har en gutt fra før. Jeg var da sikker på at det ble en gutt, det er ko nå 11v år siden, så da var det ikke snakk om mere en 1 ultra. Men va så sikker at jeg hadde med blå dress på sykehuset. Så den gang stemte følelsen. Da vi nå skulle på 3D, i uke 22 var vi sikker på at det var jente. Det var like før vi kjøpte rød vogn. Men i følge ultra er det en gutt!! Vi fikk jo et lite sjokk da hehe. Men min føllse sier fortsatt at det er en jente..... Så jeg må si jeg er litt spent. Jeg sa jo ikke noe om dette til min mann, men da han også sa at han hadde en følelse av at det er ei jente ble jeg veeeeldig usikker... Hmmmm spennende dette ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...