Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 de siste ukene har jeg hatt blod ved avføring. er dette noe jeg bør sjekke ut eller? det er jo ikke vanelig..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Det aller tryggeste er nok å sjekke det opp. Men det kan f.eks være hemoroider eller rifter i endetarmsåpningen. Er det vondt når du er på do?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 ja. mange ganger kan det være ytterst ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Det høres ut som hemoroider eller rifter. Du kan jo prøve sånne salver de bruker mot hemoroider, Alcos Anal tror jeg er en. (Men sjekk om du kan bruke dem når du er gravid). Hvis du kjenner hemoroider i endetarmsåpningen er det visst viktig at du prøver å dytte de inn igjen, hvis det går da. Men de kan også være innvendige altså.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Anbefaler deg å ta kontakt med lege/jordmor så fort som mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå