Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hei! Håper ingen blir provosert av dette innlegget, men går det ann å legge spørsmålene og sånt inn under de underforumene de skal? For nå virker det som om at 0-1 har blitt et samleforum for alt, og det er ekstremt kjedelig å må bla seg igjennom flere sider med info som ikke engang trenger å ligge her før man finner det man leter etter... Vær så snill? Så blir det mer ryddig og man finner det man leter etter. Feks så går jeg og kikker inn på de underforumene jeg leter etter ting, men siden at alt ender opp her så finner jeg jo ingenting der jeg faktisk leter. Kan vi bli litt flinkere til det? Det handler jo bare om enkel "forumvett".
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 "Problemet" er bare at det nesten ikke er folk på underforumene! Og da tar det gjerne en evighet før man får svar......
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Er mye større sjanse for å få svar om man legger inn på småtroll eller skravle, så jeg tror du skal slite med å få folk100% med deg på den der. Forøvrig er jeg helt enig med deg.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Jeg skjønner jo det, men jo flere innlegg som kommer på de sidene, så vil det jo komme flere kikkere. Jeg løfter denne, vær så snill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå