*~2barnsmamma~* Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Den 18.november kom lille Mathias til verden!=) Han bestemte seg for at han ikke hadde tid til å vente lenger, og kom derfor 6 uker og 5 dager før termin. Jeg ble innlagt på sykehuset om kvelden den 14.november, med forkortet livmorhals (den var 3 mm!!!), og fikk lungemodningssprøyter med 24 timers mellomrom. Når Mathias kom til verden pustet han helt på egen hånd, og var 2400 gr og 46 cm lang!=) Fikk toppscore på Apgarscore!=) Han lå i kuvøse de første 2 dagene, og ble deretter lagt i seng med varmemadrass. Tok puppen fra dag 1, men ikke hele måltidet sitt så han får resten i sonde, men dette blir det mindre og mindre av! Hadde et snev gulsott, så han lå i lys i 22 timer den 4.dagen. Nå har han ligget i seng uten varmemadrass i snart en uke, og all overvåking av hjerte/lungeaktivitet er avsluttet!=) Han er KJEMPEFLINK! De sier vi kan regne med å få ham hjem til julaften!=D Jeg skal komme tilbake senere og skrive hele fødselshistorien min!;o) Lykke til alle sammen!!!=) Klem fra to stolte foreldre og lille Mathias-nusket!=D
mimmitiltre Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 saa bra alt gikk bra!! gratulerer med gutten;)
melkekua™ Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Gratulerer med gutten ;o) Det var en skikkelig flott førjulsgave ) Godt det gikk bra med dere. Kos dere masse. Lykke til videre!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg hadde det på følelsen,etter alt det dere har opplevd! Bra at han holdt seg såpass lenge i mammas mage iallefall, og at det går så bra med han! =D Flinke gutten deres!! =) Må si jeg er litt snurt for at du snek i køen Hihi, neida Er jo snart vår tur uansett =) Masse masse gratulerer til dere begge to vennen! Hils Sigurd så mye, og kos dere masse med den lille gutten deres, gleder meg til å se bilder og høre mer fra dere!! =) *mange klemmer fra oss*
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Gratulerer så mye med gutten, dette går jo kjempebra! Og må si at dere har valgt et flott navn, min eldtstemann på 6 år heter også Mathias:) Lykke til videre, for en nfantastisk førjuls-gave:)
la_mia_vittoria Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Gratulere så mye til dere!! Fint å høre at alt gikk så bra
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Så bra at det gjekk fint! Gratulerer!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå