Gå til innhold

Plutselig så fødte jeg gitt!!!=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 18.november kom lille Mathias til verden!=) Han bestemte seg for at han ikke hadde tid til å vente lenger, og kom derfor 6 uker og 5 dager før termin. Jeg ble innlagt på sykehuset om kvelden den 14.november, med forkortet livmorhals (den var 3 mm!!!), og fikk lungemodningssprøyter med 24 timers mellomrom.

Når Mathias kom til verden pustet han helt på egen hånd, og var 2400 gr og 46 cm lang!=) Fikk toppscore på Apgarscore!=) Han lå i kuvøse de første 2 dagene, og ble deretter lagt i seng med varmemadrass. Tok puppen fra dag 1, men ikke hele måltidet sitt så han får resten i sonde, men dette blir det mindre og mindre av! Hadde et snev gulsott, så han lå i lys i 22 timer den 4.dagen. Nå har han ligget i seng uten varmemadrass i snart en uke, og all overvåking av hjerte/lungeaktivitet er avsluttet!=) Han er KJEMPEFLINK!

De sier vi kan regne med å få ham hjem til julaften!=D Jeg skal komme tilbake senere og skrive hele fødselshistorien min!;o)

Lykke til alle sammen!!!=) Klem fra to stolte foreldre og lille Mathias-nusket!=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

saa bra alt gikk bra!! gratulerer med gutten;)

Skrevet

Gratulerer med gutten ;o) Det var en skikkelig flott førjulsgave :o) Godt det gikk bra med dere. Kos dere masse. Lykke til videre!

Skrevet

Jeg hadde det på følelsen,etter alt det dere har opplevd! :)

Bra at han holdt seg såpass lenge i mammas mage iallefall, og at det går så bra med han! =D Flinke gutten deres!! =)

Må si jeg er litt snurt for at du snek i køen :P Hihi, neida ;) Er jo snart vår tur uansett =)

Masse masse gratulerer til dere begge to vennen! :)

Hils Sigurd så mye, og kos dere masse med den lille gutten deres, gleder meg til å se bilder og høre mer fra dere!! =)

*mange klemmer fra oss*

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten, dette går jo kjempebra!

Og må si at dere har valgt et flott navn, min eldtstemann på 6 år heter også Mathias:)

Lykke til videre, for en nfantastisk førjuls-gave:)

Skrevet

Gratulere så mye til dere!! Fint å høre at alt gikk så bra :)

Skrevet

Så bra at det gjekk fint! Gratulerer!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...