Gå til innhold

Doblet jente navn, noen forslag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sjangere går bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mille Marie:D syns d er helt sykt fint navn;D

Skrevet

Det var fint ja. Litt morsomt etterosm jeg selv ble kallt milla når jeg var liten.

Skrevet

elise sofie, Lise Lotte, Helene sofie... noen av de kanskje, det er egentig mange navn so passer ilag.! så lenge du liker dem, er det det som teller. Mn hvis du skal velge to navn og vil at begge skal bli brukt bør det ikkevære sålangt eler tungt å si, bare et lite heads up ;o) Jeg skulle selv hete Linn Cecilie, men ble bare cecilie etter mye krngling mellom mamma og pappa. Selvsynes jeg navnet er fint..

Lykke til :o)

Skrevet

Elena Sofie, Ane Linnea, Nina Kristina, Thea Marie, May Lene. For å nevne noen...:)

Skrevet

Mine to heter Malin-Birgitte og Amalie Kristine, synes de er så fine navn, + at jeg har ikke hørt de navnene ilag før.

Skrevet

Jeg har i det siste fått sansen for navnet Simone (hvor O uttales som Å vel og merke - og man uttaler E på slutten) det er kjempefint som et mellomnavn synes jeg. Gjerne etter et litt kort 1. navn.

Samboeren er ikke begeistret, så det blir ingen Simone på meg, men kanskje det kan være noe for noen av dere andre?

Maja Simone synes jeg er veldig fint, men mange kombinasjoner er bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...