Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt her folkens!! Ang julebilder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tatt noen bilder av vesla, men kan dere gjøre meg den tjenesten og gå inn for å bedømme litt...hehe

Er noen av de "brukanes" eller??? HUSK PASSORD FOR Å KOMME INN PÅ SIDEN :-)

www.piczo.com/Linnslilleprinsesse

passord: cornnell

Fotografbilder - julebilder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det første der hun har armene i været :o)

Skrevet

Ja det var fleire av dei som var brukanes. Synes heile serien var søt eg, og lo litt av bildene der ho krabber vekk. =) Bildeserien bærer preg av ei mor som vil og ein unge som iallefall ikkje vil. Hehe. Koselig serie. Likte veldig godt oppsettet med nisse, skinn og pynt.

Eg legger ut bildene av Tuva på mine bilder her, så kan kanskje du hjelpe meg å velge.

Skrevet

Hun ville absolutt ikke ha på nisselua iallefall...hehe....men til slutt ville hun ikke sitte rolig heller. Hadde ei som fotograferte og meg som sto ved siden av for å fange rømlingen! ;-)

kan gjerne titte på bildene dine :-) Hvor legger du dem?

Skrevet

Ho var kjempesøt. Eg har lagt dei på profilen min her inne.

Skrevet

Syntes jo alle bildene var fine jeg da...og sååååå blid da ! Men hvilket bilde som er finest....ville valgt ett av smilebildene, men det var jo flere der, så hvilket som er finest er faktisk veeeldig vanskelig å si :-)

Skrevet

Kommer ikke inn med det passordet jeg...

Skrevet

Synes det der hun strekker armene i været var fint, og noen av de "uheldige", f.eks.der hun har tatt av seg luen :o) Morsomt, og der hun holder en kule nesten nederst

Skrevet

Me tok bildene då ho var i ekstremt godt humør, og så er det alltid morro når mammo "tosker seg". Det er små forskjeller på smilebildene, og det er nok litt vanskelig å se her på dib sida. Me har ikkje heimeside heller. På det eine bildet ler ho veldig og rynker nasen, det er veldig søtt, men kanskje litt "for mykje". Me får bestemme oss over helga. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...