Gå til innhold

Storrengjøring av tak,og vegger????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26+2 dager på vei,så jeg lurer på om d er farlig å begynne å gjøre storreint nå??????? Ville dere ha gjort d??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vask i vei:=)

ta noen pauser innimellom vis du blir veldig sliten.

Skrevet

Jeg blir utslitt, forbannet og får vondt i ryggen bare etter å ha vasket badet, så jeg tar julevasken ganske med ro i år ;o)

Skrevet

Du kjenner vel selv hva du orker og ikke orker, så hvis du er i god form skjønner jeg ikke hvorfor du ikke skulle kunne vaske huset? Du må selvfølgelig ta pauser når du blir sliten da. Ville kanskje begrenset det til bare tak eller vegger jeg, men nå er formen min veldig dårlig enda jeg bare er i uke 17. Blir sliten av ingenting.

Skal nok mer til for å sette igang fødselen!

Skrevet

hei titter innom her jeg....er egenligt på dib nå,håper ikke jeg er frekk siden jeg har født...men da jeg ventet jenta mi i august vasket å vasket å vasket tak vegger gulv alt hele tiden....fikk helt vaskedilla...fikk vondt i ryggen,men tok pauser...bare ikke strekk deg for mye det er ikke bra barnet kan plutselig snu seg da å det ikke topp hvis det snur seg å fester seg i setet...det skjedde me tanta mi.men ellers vask å kos deg,kjenner igjen følelsen.....derfor jegg er her inne,savner litt det å være gravid igjen..men når jeg var gravid kunne jeg ikke få henne ut fort nåkk:) lykke til alle sammen....å håper dere har det fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...