mamman til karen elisabet. Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Vil ønske alle minne gravide medsøstrere her på bim en riktig god advendstid! Men husk på også å slappe av i denne hektiske tiden og kos dere litt!
polarn & pyrene Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Kos deg masse du også i advents tiden. Selv er jeg ferdig med julegaver og har bare litt igjen av julepyntingen som utsiden og juletre, men det må jeg vente litt med. Skal ha en bake dag med mor og mormor nå på søndag og da er jeg snart i boks her hjemme. Så her skal vi bae slappe av og kose oss en masse.
mamman til karen elisabet. Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Faktisk for en gang skyld er jeg også ferdig med julegavene før 1desember. Så her blir det også bare å gå hjemme å bake og pynte til jul. Så ser for meg en rolig advenstid her.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Ja nå er jeg snart ferdig å. skal pynte i dag:) Så skal jeg slappe av fram til lille gullet vårt kommer i jula en gang(håper vi) Så dere må å kose dere i denne adventstia:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå