chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Kjeeeeder meg, har pyntet til jul og sitter å ser lillefot å vennene hans sammen med mitt lille gull. Vil så gjerne at han snart skal få den gleden av å bli storebror=) Har gutten min med fra et tidligere forhold, og jeg og min nye samboer vil såååå gjerne ha barn sammen, men vi får det ikke til sammen. Har nå "time" i haugesund 17/18 des til uttak.... men det går sååå seint framover. jeg er sykemeldt i 5 uker (til etter resultat) og holder på å tøøørne!!!!!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Skjønner at dagene blir lange når man er sykmeldt ja. Men er det vanlig å bli sykmeldt så lenge i forbindelse med forsøk da?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 nei egentlig ikke, men jeg har mange andre ting i det private som drarmeg nedi dritten, og da hjelper ikke sprayen som har gjort meg til en tikkende bombe som gråter bare noen sierbø på feil tidspungt til meg... om spagettien ikke er helt perfekt og om jeg tok inn litt for lite ved sist gang så jeg må gå en gang til. hehe..... Reaksjonen på veldig mye samtidig har gitt meg diagnosen : stressrelaterte deprisjoner... så fått beskjed om å slappe av å nyte fritiden min, for en utslitt kropp psykisk er ikke noe å stille opp med til et icsi forsøk... å det er vel sant det..
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Det er sant!!! Du får kose deg med den lille go`klumpen du allerede har, og nyte tiden fram mot jul. Sikkert masse hyggelige juleting dere kan gjøre sammen framover
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Joda, skal prøve på det... men får så dårlig samvittighet med en gang... sukk=) Nei nå skal vi kle på oss ute klærne å komme oss ut i frisk luft=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå