en på vei *utklekket:)* Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Noen som har opplevd at plutselig puppene blir mindre sprengte og fyldige uten å ha hatt en MA. Har litt angst her og skal ikke på UL før om 6 dager. Er 10+6 i dag og har barn fra før. Var på UL for 14 dager siden og det så flott ut. Men brått kom angsten snikende her igjen,redd for å oppleve dette igjen. Noen som har synspunkter eller beroligende ord??
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Alle mine svangerskapssymptomer forsvant før jeg var 3 mnd¨på vei og kom ikke tilbake før jeg var ca 25 uker på vei... Vonde pupper fikk jeg ikke noe mere plager med,bare melk i de:=/ Ellers forsavnt alt fra,trøtthet,kvalme,ugge osv.. Helt normalt at sympromer forsvinner. Bare nyt det så lenge du kan vis du klarer og skyve de negative tankene litt vekk. Lyke til videre:=)
Labambie Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Helt normalt! De første symptomene jeg hadde var vonde bryster og mensmurringer. De glapp i uke 8-9. Så var det liksom ingenting en liten stund,før kvalmen kom.. Bare kos deg du.. Det kommer nok mere! Husk at MA er ekstremt sjelden! Skjer i 1-2% av alle svangerskap..
en på vei *utklekket:)* Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Ja jeg vet det er sjelden,men jeg har opplevd to så skrekken sitter der okke som. De er jo ikke blitt mindre,bare ikke så sprengte som de var for noen dager siden. Synes jeg har lite symtomer denne gang og tør ikke forvente noe som helst. Nei,vi får se hva UL viser til fredag,jeg har jo sett bankende hjertet så håpet er jo der. Takker for svar. God helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå