Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Jeg satt på pcen som vanlig også følte jeg at jeg måtte så på do, gikk på vei inn til badet også begynte jeg å kjenne at det rant nedover lårene mine. Trusa mi var våt og lårene mine var også det, det var helt blankt og luktfri, så jeg tror jeg lekket litt fostervann igår... Er det farlig?? Jeg er i uke 35 nå
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Jeg ville i allefall ringt føden for å få en sjekk---Kroppen produserer jo nytt fostervann hele tiden...men kan være greit å sjekke at den lille har nok!!!! Lykke til.. Skriv hvordan det går da-..
venter førstemann i juni. Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Ja da må du til sykehuset! Søsteren min trodde faktisk hun hadde tisset på seg, men det var vannet som hadde gått... 3 dager på rad! Ganske spesielt! Det er større infeksjonsfare når vannet har gått!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 samme skjedde med meg. høres nesten helt likt ut. sto opp, gikk på kjøkkenet og splæsj der rant det nedover låra og litt på golvet. luktfritt var det og. dro på føden, men det var ikke fostervann. de sa det mest sanynlig var slimproppen som var gått i oppløsning. fostervann skal lukte visstnok... lukte som sæd.... lykke til
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Til Nickie_Fødeklar! Er det farlig at slimproppen har gått da? Burde jeg komme meg til legevakta eller sykehuset?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 neida :-) det er bare en del av prosessen :-) slimproppen ligger forran fosterhinna såvidt jeg har forstått, og den skal gå en gang den og. men man burde være forsiktg med bading og være nøye med hygienen når det kommer til det seksuelle :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Da har jeg vært hos legevakta, jeg fikk høre hjertelyden og alt var normalt Legen sa det ikke var farlig som du sa nickie, og det er ikke noe prob ang det seksuelle for jeg har ikke kjæreste alikevel hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå