sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Og det er mange av oss - selv om mange har fått litt før i det siste;) Det er rart, før ville jeg vel helst unngått å få i desember, men for en utrolig koselig måned å skulle føde i! Vi skal pynte til jul i morgen, og jeg gleder meg sånn! Føler at hele adventstiden og jula får en ny dimensjon i år... Så heldige vi er!
Niem og Patrick Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Endelig er vår måned her!!=) Er fødeklar idag, og skal ut å handle inn resten av julepresangene. Huset ble pyntet i går, så nå er alt klart!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jaaaa endelig er det vår tur:) Endelig!!!!!
Krinolina Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Ja, kjempekoselig med jul og baby-venting. Har termin 29.12., så jeg kan jo alltids egentlig vente til januar også : )
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 JAAA!!!!!!!! denne mnd har jeg ventet på!!!!!!!!!!!!!! skal begynne å pynte til jul i dag tenkte jeg...... Vi går en spennende og koselig mnd i møte!
majsenna™ Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Godt at det er flere som begynner å tenke på pynting. Har ikke turt å si at jeg har begynt så smått.. Pepperkakehuset står ferdig pyntet og dufter himmelsk!! Jeg elsker desember, og nå har jeg så mye å glede meg til. Håper jenta vår vil ut snart!!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 ja nå er det vår måned!!! hehe. eneste jeg fant ut, er at det passer jo igrunnen ikke at han kommer i desember, så vi får håpe han venter til 1 januar! selv om jeg tviler på at han vil være der så mye på overtid *ler* nei han kommer når han kommer. desember er uansett den beste måneden i året, og gjør ventingen så utrolig mye koseligere! er jo så mye å gjøre, så jeg har det ikke travelt ihvertfall. er ikke gått inn i ventemodus engang. Føler det enda er leeenge igjen. 18 dager igjen, men 118 føles mer riktig *ler* lykke til jenter :-)
Adriansmor med tulla Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 1 uke og 2 dager il termin...åååå kom ut snuppa..Pyntet til jul igår jeg=) nå kjenner jeg bare etter fødselstegn måtte kynnerene ta seg opp snart... Lykke til til alle som skal ha i desember=))
Piami :) Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Ja, velkommen desember!!! Har tenkt flere ganger før at når et sånt innlegg kommer om at "nå er det endelig vår måned", så er det ikke lenge igjen!! Har også tenkt at det er kjipt å være født i desember,men nå syns jeg det er suuuperkos å ha termin denne måneden, hun må gjere komme til jul!!!! Stor klem til alle og lykke til!
BEA-77 Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Endelig er det vår tur!!! Har pyntet til advent i dag og skal nå bare sitte og slappe av til onsdag da gutten vår kommer til verden med KS... Lykke til alle desembermammaer!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå