Tøysetipp Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 " Jeg gruer meg sånn til jeg skal dø,mamma. For da bare sover vi og kjeder oss. Bare så du vet jeg så skal jeg spørre om jeg kan slippe " He he he..
Jenny-penny Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 De er jo så rare:o) Nevøen min på 3,5 sa: Nå rjeg dør skal jeg ta på meg supermann drakta og dra tilbake igjen,tenk deg det blir kult da tante!!
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jenta mi på 3 1/2 er ganske trist fordi Petter Kanin døde i høst. Og vi fortalte det til henne nettopp. Bestmora prøvde å muntre henne opp ved å legge ut om at nå hoppet Petter rundt sammen med de andre kaninvennene sine og spiste gulrøtter og koste seg. Da svarte hun skarpt: "Han spring da itj rundt og knaske på saker og ting når han e DAU, bestemor!" hehe... det stoppa kjeften på svigermor ja
Tøysetipp Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 He he he.. Ler.. Tipper svigermor ble lang i masken. Utrolig bra! Jenny-Penny.. Artig nevø du har. Det var en kjempeidè.. he he he;-) Var dere på julegateåpningen i dag da? Synd himmelen har stått åpen i hele dag. Vi orket ikke stå i byen i slikt ruskevær..vi.
Gjest irismor Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Smart svart spør du meg *smiler* Tenker svigermor ble en smule lang i maska *ler*
Mage Mi Sa Jo Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 jeg hadde en gang en søt liten gutt på4 i bhg. en dag var det en dødflue i vinduskarmen og mens vi sto der å så på den sahan: << jaja han var nok ferdig med livet sitt han>>. dette var kloke ord, og de har jeg tatt med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå