Gå til innhold

Huset vårt er rent, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er helt motbydelig rotete! Får jo ikke snudd meg etter å ha ryddet før gutten vår har slept alt han eier, har og kan få tak i over hele leiligheten! Dette er overmakt. Force majeur. Jeg gidder ikke tenke på det mer og fra nå av kommer jeg til å late som om dette er ryddig. Helt normale tilstander her! Det skal være sånn! *leve i fornektelse*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lever som deg jeg da:o) man må bare venne seg til å tråkke på duplo, snuble i dukkevogner og leve i ett lite kaos:o)

Skrevet

Hm, tror det er derfor jeg ikke lenger løfter beina når jeg går inne - jeg går mer som en snøplog =) Må jo ikke tråkke på noe av det som dekorerer golvet mitt!!

Jeg har gitt opp på dagtid - men om kvelden tar jeg langkosten, soper alt bort i en krok der hvert barn har en kurv som lekene blir sortert i. Så bærer jeg/de det ned på hvert sitt rom og rydder på plass.

Skrevet

Amen til HI:D

Høres veeeldig kjent ut, og jeg har to som roter...

Hater å få besøk uten minst en halvtimes varsel!!!!!

Skrevet

Vi rydder også om kvelden, vasker gulvene og setter oss ned med en kopp te og et forsett om å aldri la det bli så motbydelig rotete igjen. Dagen etter står lillemonster opp klokken 6 og det tar ham helt til 06:15 å få ting like rotete som dagen før. Jeg kunne kalt det en superkraft. Han er SuperRoteMannen!!!

Uvarslet besøk. *gremmes*

Skrevet

Hehe, jeg tror lekekassene har kronisk oppkastsjuke!! De spyr jo ut leker hele tiden, jo =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...